Överdrifter om motorcyklar

Rolig Historia

Får mig att tänka på ngt jag läste för ett tag sedan!!

Kan ju alltid dra denna historien och se om dom fattar piken!

Det var tre män som stod och skröt för varandra. Den förste som var amerikan sa:
- Hade vår flygflottilj kommit här hade vi inte sett himlen för alla plan.
Då sa den andra som var engelsman:
- Hade vår flotta kommit här i havet så hade vi inte sett vattnet för alla båtarna.
Då sa den tredje som för övrigt var (säg ditt namn)
- Det får plats sju kråkor på min manslem.
Då tyckte de andra att de hade överdrivit lite, så först sa amerikanen:
- Lite moln mellan vingarna hade man nog sett.
Så sa engelsmannen:
- Lite vågskvalp hade man nog sett mellan fartygen.
Då sa (säg ditt namn)
- Ska jag vara helt ärlig så hade det nog varit lite glest mellan de sju kråkorna också!

Har man tur funkar det:banana

Får mig att tänka på ngt jag läste för ett tag sedan!!

Kan ju alltid dra denna historien och se om dom fattar piken!

Det var tre män som stod och skröt för varandra. Den förste som var amerikan sa:
- Hade vår flygflottilj kommit här hade vi inte sett himlen för alla plan.
Då sa den andra som var engelsman:
- Hade vår flotta kommit här i havet så hade vi inte sett vattnet för alla båtarna.
Då sa den tredje som för övrigt var (säg ditt namn)
- Det får plats sju kråkor på min manslem.
Då tyckte de andra att de hade överdrivit lite, så först sa amerikanen:
- Lite moln mellan vingarna hade man nog sett.
Så sa engelsmannen:
- Lite vågskvalp hade man nog sett mellan fartygen.
Då sa (säg ditt namn)
- Ska jag vara helt ärlig så hade det nog varit lite glest mellan de sju kråkorna också!

Har man tur funkar det:banana

Cool_story_bro.JPG

Har varit med om det omvända faktiskt... att folk inte tror på en även fast jag talar sanning.

Expelvis har väldigt många svårt att inse hur kraftfulla moderna sporthojar är och tror man vrålljuger när man berättar att det går att köra i 210km/h och plocka upp den på slangen i den farten.

Har varit med om det omvända faktiskt... att folk inte tror på en även fast jag talar sanning.

Expelvis har väldigt många svårt att inse hur kraftfulla moderna sporthojar är och tror man vrålljuger när man berättar att det går att köra i 210km/h och plocka upp den på slangen i den farten.

Hatar när det händer, för man känner sig så hjälplös, fast med en samling ignoranta nollor finns bara en sak man kan göra då. Hämta hojen och fråga om nån vill åka med och motbevisa :D :banana

Men skilnaden är att sanning går ju att bevisa:D om man vill:tuttar

Jaa å en del hojar har över 400hk å går på bakan i över 300km/h:D:huvet

Fattar ju alla att de e omöjligt

Det blir ju aningen drygt att höra på alla idioter som påstår att deras jävla R6 går i 400 km/h, att den "inte går att hålla nere i någon växel ens på halvgas" osv osv.

Jag tycker det är skitroligt att driva med sådana människor. Triggar de som fan, man ser verkligen hur de vevar igång och ut kommer den ena grodan efter den andra ur munnen på de.

Jag brukar inte säga att jag kör hoj, utan låtsas bara vara intresserad. När de anser sig ha kläckt ur sig det värsta de kan komma på vänder man sig till närmsta person bredvid och frågar om man ska köra en sväng nästa dag. Då brukar de bli aningen röda i ansiktet.

Är det inte deras hoj som är bäst i hela världen så är det de själva. När som helst skulle de faktiskt kunna hoppa in för Rossi, och ingen skulle märkt att det inte var Rossi själv som körde. Underhållande, till en viss grad.

Fast det låter f-n otroligt med en CR250, trots att det är en -01á :D

Första gången jag träffade min tjejs syrras kille så berättade han att han minsann hade åkt hoj serru, "blev skjutsad av en pooolare, tvåååhunraåtifäääm på baaakjule."
Tillsaken hör att karln är han inte varit närmare en hoj än trampcykeln han ficksom grabb och att han har för vana att fara med osanning.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla