Överaska hojen lite romantiskt

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Tänkte titta förbi hojen nu i garaget och bara överraska henne. Brukar oftast helt enkelt bara knacka på porten och säga att jag kommer vara henne trogen iom att det är 6 plågsamt tråkiga månader till nästa säsong.

Gjorde det en gång förut, med ventiljustering och lyxvax =), men det va granater och krevader det dyraste jag varit med om...

Nån som har en idé på vad man kan göra? Ett nytt slipon kanske? Miniblinkers?

Långa farbron skrev:
Tejp+lyktstolpe.

:D :D :D Den kommer att leva länge.

Som föreslogs i en annan tråd behöver du inte nödvändigtvis ta med något. Bara titta förbi och visa att du älskar henne. Passa på att göra en riktig varmkörning så kommer hon att vara hur startvillig som helst till våren. Svep in henne i ett skönt täcke så håller sig dessutom make-up:en.

Det viktigaste är förspelet, inte bara gå direkt på startknappen....

Henkka skrev:

Exakt, du måste smeka henne o vara riktigt romantisk annars kan hon vara tjurig o vill inte hoppa igång ordentligt.

Solid snake skrev:
Exakt, du måste smeka henne o vara riktigt romantisk annars kan hon vara tjurig o vill inte hoppa igång ordentligt.

Fast inte hur mycket som hellst, och man får passa sig för att smeka för mycket på vissa ställen, blir hon FÖR våt så går hon inte igång riktigt då heller...

Henkka skrev:
Fast inte hur mycket som hellst, och man får passa sig för att smeka för mycket på vissa ställen, blir hon FÖR våt så går hon inte igång riktigt då heller...

Näe, det är sant, en riktig vetenskap är det.

Tanken är ju idealisk att smeka, men passa dig för att smeka motorn, det är där G-punkten sitter..

Gör du nått fel så kommer hon att hosta o spotta o fräsa dig rakt i ansiktet.

Styr upp henne genom att sadla av och på nåra ggr.

Byt även luft i däcken om du inte har gjort det i år redan.

Jag brukar ge min gumma en lite jävlen oxå. slurp och rakt ner i tanken! För att hon då inte ska behöva dricka ensam får ju jag oxå lite bränsle i mig. eftersmaken från flygbränlse släpper redan efter nåra dar.

över och ut!

Sgt Mark

Men det viktigaste är att den får förtronde för dig,först då kan ni umgås på ett avslappnat sätt utan tillgjorda ord och känslor. :rolleyes:

Sen att smörja kedjan är vågat som första steg........
Jag brukar börja med att försiktigt göra en säkerhetskoll av elsystemet,inte fullt så intimt.

Min far låg ner med min hoj idag... jag satt bak och kände mig lite avis. Jag menar.. jag hade bara värmt upp henne lite innan.. för första gången dessutom. Hur skall jag tolka att han ligger ner med henne direkt efter?
:fatta!

Backblade skrev:
Min far låg ner med min hoj idag... jag satt bak och kände mig lite avis. Jag menar.. jag hade bara värmt upp henne lite innan.. för första gången dessutom. Hur skall jag tolka att han ligger ner med henne direkt efter?
:fatta!

Vissa män har det bara......kalla det erfarenhet.

:D :D :D
alltså jag säger bara sporthojsfolket :kocko :kocko
asgarvar!! :rofl :rofl

:tummenupp

Henkka skrev:

Startknappen...?

Trodde det var den lilla röda som avgjorde om hon ville vara med eller inte? Har man inte koll på den vill hon ju inte alls.

Annars tror jag att pilla lite på miniblinkersen kan vara rätt melodi.

Jag vill ha mina damer nakna. Det gåt ju inte att ha särskilt roligt med kläderna på.

Bifogat

• tits2.jpg
    tits2.jpg
    25.1 KB · Visningar: 103
Hojstackarn har snöat in i garaget. Hur ska man överaska henne så här års för att hålla "lågan brinnande"?

mb skrev:
2619600 Hojstackarn har snöat in i garaget. Hur ska man överaska henne så här års för att hålla "lågan brinnande"?

Ta na´ inte på sliponet direkt, utan vänta lite.

Du kan alltid lägga din varma, ömma hand på cylinderbanken, viska lite sensuella ord (såsom olika namn på trimkammar/gasare/tändsystem) samtidigt som du flåsar henne lite på instrumenteringen, så det blir sådär sexigt immigt som det bara kan bli på en gammelgixxer.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti