sepahewe
För gammal för att slå Rossi
Torkel skrev:Ingen PDF men jag ska kolla med de som har tryckt den om de inte kan fixa en.
Strålande, kan ni fixa en kan jag också sprida den i några riktningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Torkel skrev:Ingen PDF men jag ska kolla med de som har tryckt den om de inte kan fixa en.
Gulsnabbtrajja skrev:Fast ett par snygga passeringar han det bli på vägen. Teddy har röd/blå hoj med vit prick:
NOSTALGIFILMSNUTT
Du är en sann poet TeddyTeddy skrev:Vilken nostalgitripp! Det jag kommer ihåg bäst är doften av nyhuggna maskrosor och hur varma vattendropparna känndes som rann från huvudet nerför halsen och innanför skinnstället när jag stod under taket på huset mittemot depån och såg resten av loppet. Lika snabbt som regnet kom precis till starten av racet, lika snabbt försvann det när loppet var över. Det blev klar himmel och det sattes fyr på grillen, jag tröståt tre bratvurst med massor av ketchup, senap, bostongurka, rostad lök och majonäs.![]()
Swedie skrev:Fick papper nu om att jag är anmäld. Träning på Fredagen är 20 min + 10 min. Hinner däcken ens bli varma? Trist för mig iaf som inte har däckvärmare.
En annan fråga, på Lördagen är ytterligare tidsträning va? äre det samma då? 20 + 10 min? ba flundrar
Aaarrggghh, 55 minuter klarade vi i alla fall! Du vet väl att den fria träningen på Söndagen ska räknas in i träning innan race? Fast i fjol fick vi till det med 60 minuter har jag för mig, det har nog stuvats om lite grann till i år. Men 55 min istf 60 min är väl i princip hugget som stucket?Nordgren skrev:Detta är något som måste lösas förstås. Men det går ju inte att växa mer och som det är nu klarar vi inte 60min träning för SM-klasserna, så något måste göras framöver.
Torkel skrev:Aaarrggghh, 55 minuter klarade vi i alla fall! Du vet väl att den fria träningen på Söndagen ska räknas in i träning innan race? Fast i fjol fick vi till det med 60 minuter har jag för mig, det har nog stuvats om lite grann till i år. Men 55 min istf 60 min är väl i princip hugget som stucket?
Sen har jag absolut inget emot sidvagnar, tvärtom men de måste verkligen skaffa fram flera förare om den klassen ska få en chans att vara kvar.
Torkel skrev:20 + 10 + 15 är det på Fredag.
oFFkeFF skrev:Alltså, 10 minuter? Måste säga att jag tycker det är rätt korkat...
Om det nu är tajt med tid, varför inte 20+25? Så man hinner med något på banan.. Med färre och längre pass blir det ju dessutom färre avbrott, vilket borde ge bättre med åktid..
Ok, att warm-up'en ibland bara blir 10 minuter, men ett vanligt träningspass måste man ju iaf hinna ut och få temp i däcken på..
Chris Ash skrev:Håller med där, 20+25 är bättre på alla sätt och vis.
ecce skrev:Tyker ni gör ett kanon jobb![]()
Torkel skrev:Aaarrggghh, 55 minuter klarade vi i alla fall! Du vet väl att den fria träningen på Söndagen ska räknas in i träning innan race? Fast i fjol fick vi till det med 60 minuter har jag för mig, det har nog stuvats om lite grann till i år. Men 55 min istf 60 min är väl i princip hugget som stucket?
Sen har jag absolut inget emot sidvagnar, tvärtom men de måste verkligen skaffa fram flera förare om den klassen ska få en chans att vara kvar.
HW skrev:Vi är medvetna om att tidschemat inte är helt lyckat men vi hann inte göra om det mer efter införandet av 2 grupper i R600, det är mer jobb än man tror och vi upptäckte missen när vi redan hade samlat ihop alla frivilliga som skulle hjälpa till att packetera startbekräftelserna och där skulle träningschemat med. För standardklasserna ser det kanske inte så bra ut men för 2-taktarna borde det inte vara helt fel om dom behöver bestycka om eller justera något. 3 pass ger ett extrapass att testa inställningarna.
Se det lite positivt om det går... det gör jag!
/HW
Nordgren skrev:Sidovagnar är inte så bra bara 6 svenskar anmälda, har några slutat eller? Föresten har det blivit några nya sidovagnsförare de senaste åren?
valmers skrev:Bra, skicka gärna till mig om det räcker!
En annan idé:
Finns affischerna inscannade som pdf-fil, alternativt upplagda på en weblänk? Jag har flera MC-nätverk (bl.a. MC-klubben på jobbet) som jag kan nå med e-post.
Torkel skrev:Fick nyss ett mail från dekalfirman, pdf-filen var på 26 MB så det blev en jpg istället... Här är en liten variant, jag slänger upp en större på LMS hemsida i kväll.
Torkel skrev:Fick nyss ett mail från dekalfirman, pdf-filen var på 26 MB så det blev en jpg istället... Här är en liten variant, jag slänger upp en större på LMS hemsida i kväll.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |