God mööörgning!
Jag ska mecka på min hxc-dämpare om en halvtimme, kom och säg hej vetja! Jag kanske tom bjuder på en java! Krutvaktargränd 25 på Körfältet.
När man meckar är det bra med många kockar, det vet ju alla!
Jag ska mecka på min hxc-dämpare om en halvtimme, kom och säg hej vetja! Jag kanske tom bjuder på en java! Krutvaktargränd 25 på Körfältet.
När man meckar är det bra med många kockar, det vet ju alla!

