Örnsköldsvik - Samåkning!!!!

Hojjta gärna till om någon av er är sugen på lite Norrfällan/Bönhamn eller annat skojj, möter gärna upp för lite samåkning. Va ute med Toobie och en annan R1a snubbe igår, riktigt kul!

Söndag eftermiddag om vädret är bra så är jag på för åkning, ska bara nyktra till först, Kramfors enorma stadsfest (byfest) är på fre/lör..

Pma eller posta här om någon är sugen att dundra lite efter norrfällanvägen.

Hojjta gärna till om någon av er är sugen på lite Norrfällan/Bönhamn eller annat skojj, möter gärna upp för lite samåkning. Va ute med Toobie och en annan R1a snubbe igår, riktigt kul!

ja de va trevligt de :P
Synd att man är bakis allt för ofta bara, annars hade de blivit mer helgkörning :)

jobbar i helgen så de blir då inge för mej :huvet

hörsa

jo jag uppfattade både att det var 2 hojar och att ni :hej , för jag :hej ju tillbaka också :) hoppas ni hade en trevlig tur, för det hade verkligen jag :squid

Nu är det dax för er ö-vikare att dra iväg till Junsele och besöka den ny öppnade Junsele grillen !! Belial kan ta täten, han vet både bästa spårval och var grillen ligger !!
Hjärtligt välkomna

Slut på säsongen..

Missade spåret när jag cyklade nedför Varsvberget idag vilket resulterade i en bruten arm och några skrubbsår.

Samma tabbe med hojjen hade nog slutat värre :gnissla

Trevlig sommar alla :squid

Möter ni en vilsen CBR600 nån gång i sommar är det nog bara farsan som är ute och känner på draget :D

Missade spåret när jag cyklade nedför Varsvberget idag vilket resulterade i en bruten arm och några skrubbsår.

Samma tabbe med hojjen hade nog slutat värre :gnissla

Trevlig sommar alla :squid

Möter ni en vilsen CBR600 nån gång i sommar är det nog bara farsan som är ute och känner på draget :D

Fan vad taskigt Anders! Tomas sa att du behövde ha gipset tills du rycker in....så dåligt timing. Aja...krya på dig! Vi åker ju till Luleå på Söndag...weee!
MC, MC, MC i 5 dagar...:hojsmilie

Var ute en tur ensam idag, vore skoj och åka med någon annan. Jag är ute på helgerna och kör, kan inte på vardagarna för jobbet tar ganska lång tid på dagarna.
finns det någon intresserad av nån tur nästkommande helg/er?

Någon som ska till Junsele på lördag? Jag och en polare lurar på att åka dit, vore kul om vi skulle bli några stycken, kanske mötas i Sollefteå?

Last edited:
Var ute en tur ensam idag, vore skoj och åka med någon annan. Jag är ute på helgerna och kör, kan inte på vardagarna för jobbet tar ganska lång tid på dagarna.
finns det någon intresserad av nån tur nästkommande helg/er?

Här händer det inte mycket!

Jag har tagit bort gipset nu åker nog ut en sväng idag och känner hur handen känns.

Kortare sväng runt övik på eftermiddagen någon?

typ

12,00 vid gamla nilssons bil i svartby för den intresserade

Last edited:
Jag brukar vara ganska duktig på att snurra runt inne i stan..
Känner mej oftast ganska ensam..
Så, om ni ser en svart r1 som håller strikt på alla regler är de jag :confused: :yoparty

Jag brukar vara ganska duktig på att snurra runt inne i stan..
Känner mej oftast ganska ensam..
Så, om ni ser en svart r1 som håller strikt på alla regler är de jag :confused: :yoparty

18:00 onsdagar vid Ok/Q8 är väl stående för sporthojar i stan, om du inte redan är medlem så joina www.retards.se vetja.

Btw så är bergomvägen förstörd, dom jävlarna har pepprat den med oljegrus :mad:

Last edited:
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken