Öresund Open 2008 för Minimoto

EasyRider

vilse på livets ocean.......
Gick med
17 Apr 2005
Ort
I en liten fiskeby
Hoj
En stor och en liten
Körs ute på Lockarp gokartbana. Första deltävlingen är på Lördag 19/4. Kom gärna ut och titta om ni är intresserade. Vi har en fin cafeteria som säljer hamburgare, läsk och kakor m.m så mat behöver ni inte ta med er.

Info:

"Välkomna till årets Öresund open.

19/4 9.00-11.00 träning för nybörjare, 11.00-15.00 träning, 15.00-19.00 Öresund open
17/5 9.00-11.00 träning för nybörjare, 11.00-13.00 träning, 13.00-15.00 Öresund open
14/6 9.00-11.00 träning för nybörjare, 11.00-13.00 träning, 13.00-15.00 Öresund open
9/8 9.00-11.00 träning för nybörjare, 11.00-13.00 träning, 13.00-15.00 Öresund open
4/10 9.00-11.00 träning för nybörjare, 11.00-15.00 träning, 15.00-19.00 Öresund open förhoppningsvis tillsammans med 70cc racing.


Vi kör efter SVEMO:s reglemente förutom i minimoto senior där vi bara har en klass.

Minimoto junior A stypbricka 9mm.
Minimoto junior B strypbricka 14mm.
Minimoto senior max 50cc förgasare fritt

80cc junior 9hk
80cc senior 9hk
80cc senior 15hk
Andra klasser får vi ta ställning till vid varje tillfälle.

Ingen föranmälan.
Kostnad: 50kr per deltävling + träningsavgift "

http://www.mak.nu/modules/news/article.php?storyid=232
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top