Örebro trakten?

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
Hej, jag undrar ifall det finns några som åker 125:a som bor i området kring örebro - lindesberg? Har nämligen ingen polare som själv åker MC, så det vore lite skoj om man hade några att glida runt med :)

jo en sak till, kommer det bli några 125 träffar kring örebro hållet? klart att man skulle kunna åka till andra delar av sverige, men vore ganska skönt om man kunde vara på "hemmaplan".. ifall ni undrar så bor jag i Nora.

_Nille_ skrev:
2157882 Hej, jag undrar ifall det finns några som åker 125:a som bor i området kring örebro - lindesberg? Har nämligen ingen polare som själv åker MC, så det vore lite skoj om man hade några att glida runt med :)

jo en sak till, kommer det bli några 125 träffar kring örebro hållet? klart att man skulle kunna åka till andra delar av sverige, men vore ganska skönt om man kunde vara på "hemmaplan".. ifall ni undrar så bor jag i Nora.
Ja ska börja ta kort snart, till körskolan på måndag o fixa tid till lektioner o grejer ;D ja bor i örebro :banana

as bra =D.. jag håller på med mitt kort nu.. ska snart skirva upp för teori prov.. :)

ja håller på med kortet.. uppskrivning på torsdag. sen i höst kan vi "glida" om du har lust.

jag å niklas å pb bor oxo i örebro, vi hänger gärna på bara att säga till... :)

bara jag får åkar först så :tungan

Men vafan Örebro !! Vakna ffs, äre bara typ 5 st härifrån lr?!?! :P :huvet

_Nille_ skrev:
2239622 Snart klar me kortet ju, tare lugtn ;) uppkörning den 29 juni, hoppas d går bra :)

hehe okej :D:D va bra ;) ja körde min första körlektion idag :banana haha ;D d gick rätt bra faktiskt :D lite svårt i trafiken för d va första ggn men d gick bra annars ^^ köra kan jag men trafiken måst eja lära mig lite bättre :D Vikken trafik skola går du på?

DjFlow skrev:
2239630 hehe okej :D:D va bra ;) ja körde min första körlektion idag :banana haha ;D d gick rätt bra faktiskt :D lite svårt i trafiken för d va första ggn men d gick bra annars ^^ köra kan jag men trafiken måst eja lära mig lite bättre :D Vikken trafik skola går du på?

Ottossons :) as bra, iofs ganska dyra, men ringde runt lite och dom hade bäst med tider.... sj?

ja ni får allt ta och komma igen nu, ni ligger ju halvåret efter :tungan
för tillfället är det ca 6 stycken av dom jag känner som kör 125a i örebro, vi måste bli fler.

Lundgren skrev:
2240706 Det är sommar nu :fakta

mm jag vet :S vill bli klar med kortet så snart som möjligt så man kan ut å åka :D:D::D. det är teorin som dragut ut på d hela med bla dåliga tider på VV.. Annars har körningen gått relativt fort.. :)

_Nille_ skrev:
2241310 mm jag vet :S vill bli klar med kortet så snart som möjligt så man kan ut å åka :D:D::D. det är teorin som dragut ut på d hela med bla dåliga tider på VV.. Annars har körningen gått relativt fort.. :)

Håller med, för täskigt med så lite tider, VV måste rycka upp sig!
Men men många som vill ha kort, men de borde kunna göra så att det går lite fortare iaf..

(var på min första lektion i tisdags :tungan, gick precis som väntat, halvtbra i trafiken, men körningen gick bra :lol )

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...