Örebro/Karlskoga

Sista semesterdagen på 5 veckors semester, fy fan, kul o börja igen på en fredag o köra hela helgen :huvet

Några från den här tråden som va ute och åkte mellan Lindesberg och Örebro idag? Närkes Kil vägen?

Va det några motardmuppar här ifrån som jag hörde vid Parkhallen (Adolfsberg) alldeles nyss (ca16:10)???

Tänkte följa efter men då va ni redan borta och jag hade fult med mat i ryggsäcken så hade nog inte gått ändå ;)

tjao... någon som ska ut idag om väder håller i sig?
ska skina upp mot eftermidda kväll vad ja såg nu sist :D

Last edited:
Pontuza har ju en sån tendes att dra ut mitt i natten varje gång. Jag tar nog ut husan och leker lite efter jobbet (16-17 isch)

Pontuza har ju en sån tendes att dra ut mitt i natten varje gång. Jag tar nog ut husan och leker lite efter jobbet (16-17 isch)

haha ja men det va i somras när det va varmt och jag ville ha bilfritt på vägarna :tummenupp
nu blir det mer humana tider, så 16-17 skulle nog kunna passa riktigt bra hör av dig när du ska ut så kollar jag hur det ser ut.

Last edited:
haha ja men det va i somras när det va varmt och jag ville ha bilfritt på vägarna :tummenupp
nu blir det mer humana tider, så 16-17 skulle nog kunna passa riktigt bra hör av dig när du ska ut så kollar jag hur det ser ut. (070-9758388 Pontus släng iväg ett sms)

Vad hade du tänkt dig för körning då?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...