Örebro/Karlskoga

Som sagt går inte att leka så mycket med strypt hoj men kan va med som sällskap och kanske kan man lära sig något :).
Hur dax kan du, jag har inget för mig så, Bettorp ä bakom Rejmes va?

Får se ifall jag kan dra ut nåt, morsan hörde av sig o kommer förbi på fika me lillbrorsan som fyllde år häromveckan så får se hur länge dem blir kvar.

Hade vare perfekt om jag fått i mig nå käk idag, men har bara käkat frukost o ett par bullar till fikat så jag står o lagar mat nu helt slut i kroppen.
Ok, jag ska dricka kaffe å kolla lite på Batman sen ska jag ut så kanske blir lite senare än 22, slänger in ett inlägg här precis innan jag åker så får vi se hur det ser ut då.

Kanal 5 slutade mystiskt att fungera :S så jag ger mig ut en stund, kommer rulla runt i stan å kanske bort mot bettorp så om ni ser mig ä det bara att hänga på. :D

Vågar man åka till storstenen på lördag och kolla, eller kommer jag bli extremt sugen på en enduro då igen? Antar det kommer vara ordentligt utmärkt var man ska ta vägen, så ja åker nog dit och tittar lite

Vågar man åka till storstenen på lördag och kolla, eller kommer jag bli extremt sugen på en enduro då igen? Antar det kommer vara ordentligt utmärkt var man ska ta vägen, så ja åker nog dit och tittar lite

Du ska garanterat dit o kolla!
Jag rekommenderar att åka o kika på kvalet på fredagkvällen me, de kommer bli riktigt fartfyllt o roligt att kolla på.

Skulle va kul :tummenupp
Vilken tid kan du?

Äh nu har de bleve för sent, degade ner mig framför datorn så jag har blivit för trött o seg nu.
Klippt ihop en liten filmsnutt från storstenshöjden på några av hindren på banan, kommer upp på tuben snart.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph