Örebro/Karlskoga

Haha, dem säger att hojen ska va klar absolut senast lördag, sen har dem som sagt inte ens öppet men istället för att då ha den redo o klar på måndagen så "ska" den vara klar imorgon, alltså en vecka senare?
Har jag fattat rätt?
Det är ju riktigt jävla bra asså, stor eloge :3freak

Ja typ så, tydligen så har ett jävla filter vart restat.. Och dom hade tagit för givet att dom hade grejor hemma..
Och det öppna luftfiltret jag beställde kom igår,, beställde det för över 1 mån sen.. yay! ..

Ja typ så, tydligen så har ett jävla filter vart restat.. Och dom hade tagit för givet att dom hade grejor hemma..
Och det öppna luftfiltret jag beställde kom igår,, beställde det för över 1 mån sen.. yay! ..

Tagit för givet ja, just.
Så bra att ta för givet saker, lova lite, glömma att det är midsommar o därmed stängt, lova lite till o sen säga att imorgon så ska det iallafall vara klart.
Va härligt glad du ska bli om den inte är klar imorgon :D

Va ute o lekte lite vid Bettorp.
Va ett gäng där o övningskörde på konbana oså några som åkte lite minimoto, så de lite mc-aktivitet där :D

Var ute idag! Som tack för att vi ställde upp på SM fick vi pröva ett par racehojar på banan. Fett skoj!

Jag är i vanlig ordning kluven hur jag ska göra, men som sagt så är det ändå inte intressant förrän i typ aug när jag fått ihop lite pengar. :gnissla

Jag är i vanlig ordning kluven hur jag ska göra, men som sagt så är det ändå inte intressant förrän i typ aug när jag fått ihop lite pengar. :gnissla

Går som sagt alltid komma o kika o prova lite så vet man ju om man är sugen, gött o slippa fundera mer om man känner att mjeeee de va inge o ha =)

Har än så länge blivit grus/asfalt/skog.. Kommer nog hålla på så länge jag orkar, eller tills regnet kommer (:

Har skakat runt i Örebrotrakten idag, inte många hojar ute. Ni som åker motard, var åker Ni?

Jag har vart ute hela dagen i runtomkring Kumla, åkte in på kvällen till Örebro men det regnade ju.

Tror många i Örebro åker runt bettorp/lillån/bista.

Blir det fler fina dagar i veckan så tjoa till, för jag ger mig ut så fort vädret tillåter (:

jag jobbar skift, så varannan vecka åks det inget på vardagarna för min del. när vi kör brukar det bli lite var som helst! Danken och Crazy brukar väll åka en del, men dom är dåliga på att skiva här i tråden

Jag leker mest i bettorp när jag är inne i stan, annars håller ja till på endurobanorna.

Om du vill öva på bakhjul eller nåt så kan jag vara med o sällskapa :P
Ja o om du vill köra i skogen med R6an så är det klart jag är på :D

Bakhjulsåka blir nog lite svårt med strypt hoj :( å har faktiskt prövat lite skog med den (skulle ut till en sommarstuga ute i ingenstans) å det kändes väll inte riktigt hemma.;)

Någon som vill träffas och åka lite sköna kurviga asfalts vägar i mediokert tempo?
Kan när som då jag har semester men åker helst inte i regn!

Skriv här eller pma eller smsa!!

Tel: 070-4440156

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka