Örebro/Karlskoga

Någon som har koll på garage uthyrning runt om Fredsgatan? Tror det blir Norr? :)

Behöver en plats för min bil under vintern och för hojen på sommaren. har hollat med Q-park de hade inga.

Tacksam för svar-

Någon som har koll på garage uthyrning runt om Fredsgatan? Tror det blir Norr? :)

Behöver en plats för min bil under vintern och för hojen på sommaren. har hollat med Q-park de hade inga.

Tacksam för svar-

Fredsgatan tillhör centrum, kan bli svårt att hitta garageplats där tyvärr, brukar vara rätt fullt i de garage som finns där.

Fredsgatan tillhör centrum, kan bli svårt att hitta garageplats där tyvärr, brukar vara rätt fullt i de garage som finns där.

Fan inte kul, vart i kontakt med flera företag utan framgång....
Ingen du kan tänka dig som du kommer på? Q-park har jag redan kollat med.

Igår häntade jag hem thunderacen som polarn köpte. Krockad på hertigkalle. Bilder kommer lite senare. Gick iaf bra me polarn, ta de lugnt på vita strecken.

Bifogat

• DSC_0207.jpg
    DSC_0207.jpg
    175.8 KB · Visningar: 73
  • DSC_0208.jpg
    DSC_0208.jpg
    206 KB · Visningar: 72
Last edited:

Tacksam för svar-

har ett garage där du får plats.
Den ligger i slutet på manillagatan, längst ner mot rudbecksgatan.
Bara höra av dig

har ett garage där du får plats.
Den ligger i slutet på manillagatan, längst ner mot rudbecksgatan.
Bara höra av dig

Tack som fan för svar!
Dock känns det som om det är relativt långt från Fredsgatan, om jag inte har fel?

Igår häntade jag hem thunderacen som polarn köpte. Krockad på hertigkalle. Bilder kommer lite senare. Gick iaf bra me polarn, ta de lugnt på vita strecken.

nae man satans så jobbigt :/ Det är kallt att åk hoj nu av en anledning, för att få oss att sluta! ;) Bara att längta till våren nu :)

Skönt att det gick bra med han. Såg hojen häromdagen parkerad.

fighterbygge på gång med andra ord?

Hade du möjlighet att blästra lite prylar inför pulverlack?

Erik

Tack som fan för svar!
Dock känns det som om det är relativt långt från Fredsgatan, om jag inte har fel?

John Ekströms Bygg har ett stort parkeringsgarage under huset som ligger i hörnet Fredsgatan/Skolgatan. Är väl förmodligen svårare att få plats där om man inte bor hos dem, men det skadar ju inte att kolla.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT