Örebro/Karlskoga

Ja, troligen i knappen.. skickade ett pm med enkla mätningar för att närma sig felet, men börja med knappen kanske. Hållt på mycket med el, men inte speciellt hojjar.

lossa höljet vid handtaget o gör rent i knappen, garanterat där det strular.

Låter som ett kanonbra ställe att börja på. Gillar själv EL, sålänge det inte strular. Kopplade precis in cigg uttag i kutsen inför Europasemestern.

Tack Prankster! Ska titta i PM boxen.. :tummenupp

Lagom åksugen man är en dag som denna. Dock så var man för törstig igår för att våga köra idag.. Men i veckan blir det körning varje dag...

Phåne, vore guld om du hade någon dag i veckan där du har ett par timmar över.

18:30 funkar för mig ialla fall, kommer från hallsberg så det blir bra..

Jag åker mot örebro, blir det nån ändring på tid eller nått kan väll nån sms:a mig 0737105542

Last edited:
lol @ min dator..
här har man suttit å svurit över att ingen vill åka...
visar sig nu att SH inte uppdaterat sidan :S

Ring när ni ska åka 0706389567

Jag slutar tidigast 16:00

Måndag 31/5 (blå markör): Länsväg 744, hastighetsövervakning med laser samt nykterhetskontroller.

Tisdag 1/6 (orange markör): E20; södra länsdelen, hastighetsövervakning med laser samt polispilot.

Onsdag 2/6 (grön markör): Länsväg 204, nykterhetskontroller samt hastighets- och beteendeövervakning med laser och polispilot.

Torsdag 3/6 (turkos markör): Riksväg 50 genom länet, hastighets- och beteendeövervakning med laser och polispilot.

Fredag 4/6 (gul markör): Länsväg 249, hastighetsövervakning med laser samt fordons- och förarkontroller.

Lördag 5/6 (lila markör): Örebro med omnejd, nykterhetskontroller samt hastighets- och beteendeövervakning med laser och polispilot.

Söndag 6/6 (rosa markör): Riksväg 51, hastighetsövervakning med laser samt beteendeövervakning med polispilot.

http://na.se/nyheter/hastighetskontroller/1.844905-har-star-polisen-med-laser-i-veckan

Last edited:
Fy faaan! Nu när vädret börjar komma på riktigt så gick mitt bakdäck åt h**vete igår :gråta Blir till att vänta tills onsdag så jag kan kränga på ett nytt..

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra