Örebro/Karlskoga

Ja, om du väntar tills jag slutar kl 03:00 så:D.

Jo, det finns en hel del fina vägar här nere.

Du har ju fördelen att kunna åka på morgonen när det är sol i alla fall, förstår inte vad det är meningen med alla moln på eftermiddagen :/

16.30 på stortorget låter bra! Sen bär det av mot askersund, vi väntar in 5-10minuter på folk som blir sena.

Jag hinner faen inte iväg, måste få i mej lite käk o så, får bli en annan gång :(

Last edited:
Fasen vad roligt att det blivit fart på Örebrokörningar! Jag kommer hem till byn om ett par veckor, då kanske man hänger på nån tur, om ni inte kör i skrynkla-ihop-asfalts-tempo. Jag kommer vara ringrostig som en stelopererad getjävel.

/perris

hur ser de ut på torsda freda med åkande även lörda sönda?? grymt sugen på att åka ut spec om man blir några :)

Ja, åka i helgen lär de bli. Ska te Karlstad o kolla kläder åt damen på fredag, så efter de kanske man bara får åka lugnt (passar mig utmärkt, enda jag kan ju! Fast då får jag ju nått att skylla på iaf:rolleyes:)

Fan va ni håller min tråd igång, kanon de, kanske försöker få dit motarddäcken på ktmen nån dag så ja kan hänga med.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra