Örebro/Karlskoga

Så, nu är "gammel/touring"-bladen såld och en cbr1000RR från 06 inhandlad så nu jävlar får vädergudarna öka. Riktigt sugen på att åka nu. Dock så skall nya hojen fixas lite. Den e ju för f-n helt orginal.:rolleyes:

Ja du lilleman, vänta bara tills jag kommer med mitt monsteråk på 600cc. Du kommer sitta och gråta på gatan när du inser att du inte kommer ifatt mig :tuttar

Ja du lilleman, vänta bara tills jag kommer med mitt monsteråk på 600cc. Du kommer sitta och gråta på gatan när du inser att du inte kommer ifatt mig :tuttar

Hörru din lilldansk. Lär dig säga R innan du kaxar upp dig:D .
Ska dock bli kul att köra i sommar. Nu ska jag bara handla lite grejer till bladen så e man snart i form.:D

Ingen som har lust att dra ihop någon träff / samåkning här omkring Karlskoga / Örebro? :P :D

Ingen som har lust att dra ihop någon träff / samåkning här omkring Karlskoga / Örebro? :P :D

Jorå det kommer det kommer.

Kan redan nu börja flagga för vårcruisen i Askersund som kommer.
Har inte exakt datum osv i huvet just nu men det är bara o googla lite så hittar ni nog det.

Vi kommer väl göra som förra året att vi samlas vid stortorget i Örebro eller möjligen annan lämplig plats för vidare färd ner mot Askersund, denna färd kommer gissningsvis gå förbi torget i Kumla med mera med mera om man vill ansluta där.
Färden kommer iaf inte att gå raka vägen till Askersund utan det blir så lång omväg som möjligt :D
Förra året var hyffsat många som åkte med och det var riktigt trevligt, får se till att vi bli ännu fler i år :tummenupp

Japp, våren börjar närma sig..
Första stora grejjen e väl som sagt vårmönstringen i Askersund, 30 april om jag inte är helt ute och cyklar nu som vanligt.

Se till å fixa något nu, så kommer vi över ett gäng oxå:tummenupp
Har inte varit i era trakter alls, vore skitskoj, säkert många fina kurviga vägar!!
Företrädesvis helgkörningar:)

Se till å fixa något nu, så kommer vi över ett gäng oxå:tummenupp
Har inte varit i era trakter alls, vore skitskoj, säkert många fina kurviga vägar!!
Företrädesvis helgkörningar:)

Jag hoppas på att ja e ledig te vårmönstringen så ska vi allt styra upp någe te de o sen ska de bli mkt trevlig körning i sommar..
Finns väl ett par fina vägar här omkring men lite dåligt e de faktiskt :gnissla

pssst ett tips!
Akta er för suicidal mc i sommar! Har hört att de ska brassa fan på vägarna i närke! :yoparty :)

Jaha, då har det äntligen lovats klart o fint väder över helgen.
Så ni som är som mig och inte tagit premiären än så borde det nu vara dags.

Är nån sugen så är det bara att skriva upp när var hur ni tänkt o pysa iväg.
Ett par förslag är lördag kl 13 på statoil i Karlskoga samt kl 14 vid likkistan, stortorget Örebro.
Bara för att ha nånting ifall nån e ute o åker o känner för att glida förbi.

Var ute nyss. Skrev i de andra Örebro trådarna men fick inget svar. Jag är nog på imorgon.

Jag kommer imorn till örebro kl 13-14 vid likkistan fan vad skönt det ska bli med en tur nån som hänger på annars blir jag ju ensam som vanligt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti