Örebro/Karlskoga

hört ironi nån gång??(visst kan vara svårt på nätet..) visst kan vi tävla nån gång.. vet dock inte att jag hävdat att jag kan göra en WHEELIE med ena benet på sadeln...

Haha, ja men fråga är om du har gjort det! :D
Jag kan weeila och ge dig fingret kompis :FU :D

Jippikaiei, jag är lätt på. Ska ni fixa tröjer och shiet med eller?:tuttar

Tröjor och t-shirts kommer, vet bara inte när :)
Hemsida kommer också+ en grupptråd här på sporthoj.

Riktigt Najsiga bilder du fixa Niklas ;)

Lägg upp bilderna du tog då! :)

Någon som ska ut och åka innan helgen eller kan man låta slynan vara halv ett tag till?

Fixa lås och ställ in dämpare och dubbelkolla dom flesta skruvarna.
Så kör vi som as i helgen. :yoparty

Last edited:
Knäppte också lite bilder i söndags, vart rätt kassa bilder pga mobilkamera. Passar väl på och lägga in en bild på en "halvdan" stoppie :arsele

Bifogat

• stoppie.JPG
    stoppie.JPG
    65.3 KB · Visningar: 90
Vi åkte ju en bra bit o sedan drack öl eller hur Mikey??

Åker mer än gärna en sväng då och då??:yoparty :yoparty

Last edited:
Vi åkte ju en bra bit o sedan drack öl eller hur Mikey??

Åker mer än gärna en sväng då och då??:yoparty :yoparty

Jajjemän! Det var en heldag med 30mil sköna vägar, bra väder, roligt folk, god mat (tack Hålh), god öl och skojjiga filmer/spel!!!!!!!!!!!!!!!!!

Säg bara till så är jag på!

Köttbullemacka och kaffe på Jorkas imorrnkväll?? :corn
Måste se till att det inte bara infinner sig kromslädar där :tungan

Jag var vid likkistan vid 18:00-18:30 och spanade in när harry haffa fångade a-lagarna samt spanade in räääääcer maskinerna (5-6 st )som dök upp strax efter 18.15...

stog vid mc parkeringen och gömde mig på min yamaha xt 660 =O)

Ha det så kul med körningen nu ikväll. Skitfint väder = jobba hela kvällen/natten... Men jag har ändå fått ut rätt mycket av dagen!! CarlbarksSafetyschool på GällerÅsen hölls idag, så nu är feg-randen på däcken borta! Satan va kul det var! Så är det någon som ska iväg på någon ban-dag i sommar får gärna säga till, jag vill iväg igen!

AndreasNo, du får gärna skicka över bilderna du tog idag, så jag får se på Spektaklet, Haha.

Ha det så kul med körningen nu ikväll. Skitfint väder = jobba hela kvällen/natten... Men jag har ändå fått ut rätt mycket av dagen!! CarlbarksSafetyschool på GällerÅsen hölls idag, så nu är feg-randen på däcken borta! Satan va kul det var! Så är det någon som ska iväg på någon ban-dag i sommar får gärna säga till, jag vill iväg igen!

AndreasNo, du får gärna skicka över bilderna du tog idag, så jag får se på Spektaklet, Haha.

Torsdag 31 maj är det bandag på åsen. Pm:a om du är intresserad så får du tel. nr så du kan anmäla dig (om det finns platser kvar vill säga):hojcbr

Torsdag 31 maj är det bandag på åsen. Pm:a om du är intresserad så får du tel. nr så du kan anmäla dig (om det finns platser kvar vill säga):hojcbr

Vi e tyvärr inte hemma då... :fyllisar

Fan, skulle typ bara ställa in hojen i garaget, sen typ bara tanka, sen typ bara ta en liten tur, sen typ bara, sen typ bara, sen blev det typ bara 18 mil :D

Gött som fan o köra me er Mikey :tummenupp

Vi e tyvärr inte hemma då... :fyllisar

Fan, skulle typ bara ställa in hojen i garaget, sen typ bara tanka, sen typ bara ta en liten tur, sen typ bara, sen typ bara, sen blev det typ bara 18 mil :D

Gött som fan o köra me er Mikey :tummenupp

Ja jävlar vad kul det var idag! Kul att du möte upp i Svartå, men hur visste du att vi skulle dit:va
Där var också NiklasL och fassan sin:tummenupp

Tackar Jocke, Crille, Dalkillen, och AndreasNo för några trevliga mil:tummenupp

Synd bara att min Blade slutade ladda efter Svartå...lyset slockna efter Vretstorp...hastighetsmätaren gav upp mellan Fjugesta och Sannakroa...sen till sist dog den när jag svängde upp i allén hamma...80 meter från garaget :huvet
Måste kolla över generatorn innan nästa tur...och nya skivor fram :)

Ja jävlar vad kul det var idag! Kul att du möte upp i Svartå, men hur visste du att vi skulle dit:va
Där var också NiklasL och fassan sin:tummenupp

Tackar Jocke, Crille, Dalkillen, och AndreasNo för några trevliga mil:tummenupp

Synd bara att min Blade slutade ladda efter Svartå...lyset slockna efter Vretstorp...hastighetsmätaren gav upp mellan Fjugesta och Sannakroa...sen till sist dog den när jag svängde upp i allén hamma...80 meter från garaget :huvet
Måste kolla över generatorn innan nästa tur...och nya skivor fram :)

Jag hade ingen aning, skulle som sagt typ bara ställa in hojen i garaget, sen typ sen typ osv.. sen hamna jag där :)

Det var väl typiskt att man var uppbokad ikväll då, annars hade jag gärna lagt några underbara kvällsmil jag med. Jag var däremot ute under dagen och övade kurvtagning samt idkade livsnjutning under en sisodär 15 mil på försommarvägar av skiftande kvalité.

Är det något speciellt i Svartå på onsdagar?

/perris

Jasså, du var där idag också?
Såg dig inte...
Borde inte du ha kört i samma grupp som mig?
Vi var inte så många i grupp 1, bara tre stycken...
Antar att du såg mig någon gång på banan då vi fick köra om de andra grupperna titt som tätt... :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul