Örebro/Karlskoga

<--- köp min hoj =)

Har sneglat lite på Triumph, men då speed 3

Ktm:s 900+ kubikare är lite intressanta, skulle vara kul med motard. Men det blir garanterat inte nån enstånka, det räcker med den jag har.

Nått naket blir det i alla fall. Yamaha, Kawasaki och Honda har modeller som jag är sugen på.
I slutänden handlar det om rätt hoj till rätt pris samt en rimlig försäkringspremie.

Ktm:s 900+ kubikare är lite intressanta, skulle vara kul med motard. Men det blir garanterat inte nån enstånka, det räcker med den jag har.

Nått naket blir det i alla fall. Yamaha, Kawasaki och Honda har modeller som jag är sugen på.
I slutänden handlar det om rätt hoj till rätt pris samt en rimlig försäkringspremie.

Min er6a då? :) 59 lökar, nyservad om 2 veckor.

phastasphuk här på forumet säljer sin 990 smr han bor i örebro :tummenupp

I helgen är det dags att hänga på motardbanan för er med motarder.

Nu pyser jag till banan igen.. =)
Dags för er med motarder att passa på!

Gatmoppe eller rejsmoppe spelar ingen roll.

funderar på att dra upp till v-ås på lördag och busa runt med motard grabbarna där. nån här som vill hänga på om det blir så? :)

Lugna puckar gubbs, det kommer inte regna imorgon. Men även om det gör det så får man en nyttig lektion i gaskontroll samt kroppsposition. Vi kommer att ha en toppendag imorgon!

Jag funderade på att åka till Sviestad imorse då de har en heldag idag men orkade inte stiga upp när klockan ringde imorse :näsblod

Ja nu längtar man till imorron. En heldag på åsen o lära sig lite nytt :)

Gytt! Så du ska också med! ;) härligt.. nytt framdäck och så ska kedjan spännas och fälgen monteras... originalblås också kanske innan avfärden imorgon..

Lugna puckar gubbs, det kommer inte regna imorgon. Men även om det gör det så får man en nyttig lektion i gaskontroll samt kroppsposition. Vi kommer att ha en toppendag imorgon!

Jag funderade på att åka till Sviestad imorse då de har en heldag idag men orkade inte stiga upp när klockan ringde imorse :näsblod

Någon sammåkning ifrån Öret imorn bitti?.. Var det kl 7 det började på Gelleråsen?

Last edited:
Jag e lat o åker bil, så får man med sig sittplatser o lite annat jox som kan va bra o ha me :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti