Örebro/Karlskoga

De finns ju fan inga här.. eller finns massa hojåkare men fan vet vart de håller hus.. man hör o ser de ibland men de e jävla bra på att gömma sig...

Kan bara tala för mig själv, och jag jobbar väldigt varierande tider :näsblod

Vill åka med på det mesta hojåkandet men det är ofta det krockar med jobb.

I sommar är det förhoppningsvis bra väder varje dag så då kan jag åka under all tid jag ej jobbar :D

Åker du förresten helt solo till Öret eller är det NÅGON du åker med alls i kga?

De finns ju fan inga här.. eller finns massa hojåkare men fan vet vart de håller hus.. man hör o ser de ibland men de e jävla bra på att gömma sig...
Vet inte hur stort intresset är i Örebro för det men en idé för att få fler att visa sig är ju att ha en fast tid/mötesplats för samkörningar en gång i veckan eller något liknande.

EDIT: Jaha, du menade Karlskoga... Ja då hjälper väl inte ens mitt tips ;-D

/perris

Last edited:

Jag plockade fram min plastraket i dag o tog en premiärtur så nu är det en till här stan som leker kurragömma med dig. :D

Kan bara tala för mig själv, och jag jobbar väldigt varierande tider :näsblod

Vill åka med på det mesta hojåkandet men det är ofta det krockar med jobb.

I sommar är det förhoppningsvis bra väder varje dag så då kan jag åka under all tid jag ej jobbar :D

Åker du förresten helt solo till Öret eller är det NÅGON du åker med alls i kga?

Själv jobbar jag 18-06 typ varje dag + 1-1½timme restid på de..men ja hinner fan köra ändå! :D

Okey, idag så blev de inge.. 3 timmar sömn fredag sen en heldag på hojen te l 00, sen 3h sömn o jobb 06-18 sen en sväng på hojen sen sömn i 5 timmar o jobb 06-18 tog lite på mig, så hojen fick stå ikväll när de ändå e så kallt o jag ska ut hela dan imorrn... :D på min enda lediga dag denna vecka typ :gnissla

Själv jobbar jag 18-06 typ varje dag + 1-1½timme restid på de..men ja hinner fan köra ändå! :D

Okey, idag så blev de inge.. 3 timmar sömn fredag sen en heldag på hojen te l 00, sen 3h sömn o jobb 06-18 sen en sväng på hojen sen sömn i 5 timmar o jobb 06-18 tog lite på mig, så hojen fick stå ikväll när de ändå e så kallt o jag ska ut hela dan imorrn... :D på min enda lediga dag denna vecka typ :gnissla

Hehe okey :)
Jag ska nog ut imorn också, dock på ärenden till carlbarks och ribboda gällande ryggskydd och ej fungerande hast.mätare..

Jobbar natt nu, och imorn.. Förmiddag tors, fre.. Men annars så blir det nog en del åkande av!

Nej men vilken trevlig tråd då!!

Tänkt att ja missat den i några dagar nu =)

Snurrade själv runt Örebro några mil idag... Nora, Frövi, Fellingsbro, Marieberg, Fjugesta, Svartå, åtorp (käkade deg) via Dfs hem...
Runda 23 milar eller nåt... bara kromslädar så långt ögat nådde :va

Hoppas på bättre imorrn dåe... :yoparty

Snurrade själv runt Örebro några mil idag... Nora, Frövi, Fellingsbro, Marieberg, Fjugesta, Svartå, åtorp (käkade deg) via Dfs hem...

Skaru me te askersund imöra lr?
pöz va la lite sugen på att hänga på om han inte skulle bort iaf,,

Jag, men jag räknas inte än pga körkortet saknas :näsblod

Last edited:

Var det dig (röd Ducati) vi mötte i slutet av Fellingsbrovägen? Vi (två motarder) satt i gräskanten och vilade.

Last edited:
Var det dig (röd Ducati) vi mötte i slutet av Fellingsbrovägen? Vi (två motarder) satt i gräskanten och vilade.

Njae... min hoj ser mest ut som ett militärfordon nu men polaren har en röd ducce 750 sport. Och en Touno R fighter var det med också.... och en röd 750ss... var det 4 hojar vid runt 14-1500 så var det vi...
Såg inte så mkt dock för det gick lite fort :tungan

Skaru me te askersund imöra lr?
pöz va la lite sugen på att hänga på om han inte skulle bort iaf,,

Kanske hänger med... Pöz har koll på tiderna antar jag??

Last edited:
Njae... min hoj ser mest ut som ett militärfordon nu men polaren har en röd ducce 750 sport. Och en Touno R fighter var det med också.... och en röd 750ss... var det 4 hojar vid runt 14-1500 så var det vi...

Klart ni ska med:yoparty

Tänkte dra från kga vid 14 typ, hinner man in lagom te 14:15, tanka lite i 5 min, ta en sväng te askersund o sen va tillbaka i örebro lagom te kl 15 när samlingen där e för att åka tillbaka te askersund igen :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti