Örebro/Karlskoga

Rejmes rakan? Vilken raka är det? Är det vad moppe pojkarna kallar suzuki rakan lr? vägen som går förbi suzuki o lillåns plåt o de, längst in på industri området o slutar i en vändplan? isf struntar jag oxå i uppsamling, då jag jobbar i lillån :rolleyes:

edit: skjutbanevägen heter den gatan tydligen.....

Last edited:
Rejmes rakan? Vilken raka är det? Är det vad moppe pojkarna kallar suzuki rakan lr? vägen som går förbi suzuki o lillåns plåt o de, längst in på industri området o slutar i en vändplan? isf struntar jag oxå i uppsamling, då jag jobbar i lillån :rolleyes:

edit: skjutbanevägen heter den gatan tydligen.....

ja den är de :)

bara det är llugnt med trafik o så där, är det inte ganska nära boende där?
Tänkte så man inte stör för mycket i onödan.
Jag kan iaf vara på framåt kl halv 18 - 18. Dyker upp isåfall om inget oförväntat händer!

Ps: Tar me kameran!

Nja, boende vetefasen, är ju bara industriområde.. Så tror det är en bra väg att träna på!

Jag dyker upp mellan halv 18 o 18.
Har monterat nya Cutsen nu iaf, blev rätt bra, men blir bättre när ja orkar lacka den Marron ist för svart!
Orkar jag nu så ska jag byta Drivpaket, men har inte grejerna här för o nita kedjan, eller om man ska åka o köpa ett kedjelås kke!

SMC broms och kurv kurs

Någon som är sugen på att hänga med och köra SMC's Broms och Kurv Kurs (BKK) den 2a alt 3e juni?

kostnad 1600kr
20mils körning under dagen
Samling 07.00, avslut 16.30 (körning mellan 0900 och 1600)

förslag: Åka från örebro 05.45 så man har tid på sig att ta sig tid och ta en frukost på donken+ tanka hojen. 5km till Gelleråsen från kga city, mao så behöver man endast tanka fullt innan för att klara hela dagen, om man inte har väldigt klen tank eller törstig hoj.

https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=all&courseId=174&apply=true

Japp tänkte köra en sväng.. Ska med familjen till marknaden i hallsberg först.. men sen blir det en tur

SMC broms och kurv kurs

Någon som är sugen på att hänga med och köra SMC's Broms och Kurv Kurs (BKK) den 2a alt 3e juni?

kostnad 1600kr

förslag: Åka från örebro 05.45 så man har tid på sig att ta sig tid och ta en frukost på donken+ tanka hojen. 5km till Gelleråsen från kga city, mao så behöver man endast tanka fullt innan för att klara hela dagen, om man inte har väldigt klen tank eller törstig hoj.

https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=all&courseId=174&apply=true

Klart som fan ni ska med på detta!
Ni som inte gått en kurs, GÖR DET!

SMC broms och kurv kurs

kostnad 1600kr

Jag är jäkligt sugen! Vilket datum hade du tänkt dig? Jag jobbar bägge dagarna men kan nog fixa ledigt någon av dagarna i alla fall?

Ja vilken tid blev det?=)

Last edited:
Jag är på. 17.15 låter bra. Vi kan väl åka från torget 17.30 så kan de som blir försenade hinna med?

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul