Örebro/Karlskoga

Mjo de gick la hyffsat, men de e svårt att hänga me i grupp 3 med 3 timmars sömn i kroppen o när alla andra kört hela dan o e uppvärmda :gnissla
Provade lite nya fjädringinställningar så nu är hojen ännu lite mera kvickstyrd :)

ok ok, ja tke att de gick bra i grupp 3. fast de e bra att vara utvilad om man ska köra en hel dag.

blire nå åka idag/kväll..?

Första gången på gälleråsen i onsdags! Fan va skoj det va...=) kommer nog att bli mer banåkningar framöver för min del...

Nu är det nästan för varmt för att åka hoj, bättre att ligga på beachen och softa...

Last edited:
ok ok, ja tke att de gick bra i grupp 3. fast de e bra att vara utvilad om man ska köra en hel dag.

blire nå åka idag/kväll..?

Mjo inga problem att köra i 3an om man e med från start o utvilad, dessto värre att hoppa in sista två passen o inte vara utvilad :D

Jag ska ut en sväng o köra nu, testa ifall kopplingen fortfarande e paj (klart som fan den e).. paja den igårkväll när ja försökte leka lite:gnissla

Första gången på gälleråsen i onsdags! Fan va skoj det va...=) kommer nog att bli mer banåkningar framöver för min del...

Nu är det nästan för varmt för att åka hoj, bättre att ligga på beachen och softa...

De va trevliga o råkas..
Ja idag har de vare lite varmt för hojåka...

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...