Örebro/Karlskoga

Var ute en repa i eftermiddag/kväll,nypackad gaffel, nybesiktigad o nyservad!!, återmonterade slipon :), mullrade till Kumla, Fjugesta, Vretstorp Östansjö o såg knappt några hojar...dricker folk bira idag eller?
Hursomhelst så var det grymt skoj, spettan mullrade gött o vädret var über!.
Är det nån som är åksugen imorgon kväll månne?

Time to wake this shit up..

"Avåkning" från Örebro om sisådär en timme mot okänt mål...
Lets go...

Vart åkte ni??

Vi åkte Örebro-Kumla-Hallsberg-Fjugesta-Örebro-Plockade upp en blivande brud från möhippan-Ervalla-Lindesberg-Nora-Örebro...ca 23mil :yoparty

Last edited:
Vart åkte ni??

Vi åkte Örebro-Kumla-Hallsberg-Fjugesta-Örebro-Plovkade upp en blivande brud-Ervalla-Lindesberg-Nora-Örebro...ca 23mil :yoparty

Vi skulle åka ungefär dendär trippen, men vi kom te kumla via hällabrottet sen åkte vi hem igen...för trött o hungrig för att de skulle va kul..

Blir nya tag på måndag, då ska vi mot Hjortkvarn o ha kul som fan på den underbara vägen...

Vi skulle åka ungefär dendär trippen, men vi kom te kumla via hällabrottet sen åkte vi hem igen...för trött o hungrig för att de skulle va kul..

Blir nya tag på måndag, då ska vi mot Hjortkvarn o ha kul som fan på den underbara vägen...

ska ni mot hjortkvarn hakar jag gärna på. bor ju i pålsboda.
säg en tid så kan vi träffas i p-boda

ska ni mot hjortkvarn hakar jag gärna på. bor ju i pålsboda.
säg en tid så kan vi träffas i p-boda

Återkommer med tid imorrn, blir sen eftermiddag/tidig kväll tror jag iaf..

Ska dit o få bort stelheten i kollegan så han lär sig svänga nångång o själv ska jag försöka bli snabb genom kurvorna :D..

Kan va bra att ha me dig så du får ta täten o ge mig rätt spår :D

Ska dit o få bort stelheten i kollegan så han lär sig svänga nångång o själv ska jag försöka bli snabb genom kurvorna :D..

kollade smhi nu ska bli bra väder framåt eftermiddagen så det blir bra det.
vill ni svänga så har ni valt rätt väg. åker gärna först o visar spår:D har lagt en o annan repa där:squid

kollade smhi nu ska bli bra väder framåt eftermiddagen så det blir bra det.
vill ni svänga så har ni valt rätt väg. åker gärna först o visar spår:D har lagt en o annan repa där:squid

Låter perfekt de..

Heh, ja bra.. kan ja iaf se rätt spår i första o andra kurvan innan du åkt ifrån oss :D...

Hur långt sträcker sig de goa?
Kört där 2 ggr me hoj o ett antal ggr med bil, men alltid svängt av mot lkpg, fortsätter det i samma stuk hela vägen te finspång lr?

Låter perfekt de..

Heh, ja bra.. kan ja iaf se rätt spår i första o andra kurvan innan du åkt ifrån oss :D...

Hur långt sträcker sig de goa?
Kört där 2 ggr me hoj o ett antal ggr med bil, men alltid svängt av mot lkpg, fortsätter det i samma stuk hela vägen te finspång lr?
det svänger en liten bit till, men vi brukar vända vid avfarten mot lkpg, o sen kan man vända vid hjortkvarn igen och göra om det roliga.

Jag kan svänga ditt arsul:D ....haha vill bara inte göra dig generad....:näsblod

oooh yeaaah :D...

Ska piska skiten ur Bladen...

Hahahaha...din lille miniblade 600cc. Vrid och bakhjulshästar is tha shit:tungan

då är det upp till bevis i morgon, vem som kan svänga o inte:tungan

Näro adde svänger nog bättre än mig. Får väl bortförklara saken med att jag inte kört så hårt än i år. Ringrost kanske , vad vet jag.....:gnissla

Last edited:
nej då var inte så allvarligt menat, vi ska ut o ha kul i morgon, inte stressa varan till en vurpa.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti