Örebro/Karlskoga

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Får lite fikagäster imorrn eftermiddag sen har jag innebandy vid 18:45 så jag får helt enkelt se, kanske har gäster kvar tills ja drar på innebandy eller så kanske dem drar efter en timma.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
nån som har en akoholtestare? Jävligt osäker på hur mycket det blev igår, så antingen låter ja hojen stå eller kör sent. mest moraliskt riktigt är ju dock alt 1.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
jag veeeet :död, men var ute med 3 snygga tjejor juh... då är det befogat med lite huvudvärk dan efter.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
nån som har en akoholtestare? Jävligt osäker på hur mycket det blev igår, så antingen låter ja hojen stå eller kör sent. mest moraliskt riktigt är ju dock alt 1.

Jag vaknade med förbannat halsont så jag får nog skippa innebandyn ikväll, vilket innebär att en sen sväng bort till bettorp för o leka lite inte är helt omöjligt.
Lite fikagäster här om en kvart sen är väl dem här nån timma sen lite grilla på de sen är jag redo :p

Ett par timmar borta vid bettorp o göra en motardbana till er o lite lek i skogen brevid till mig.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Vi måste öva som faaen på trixande nu, råkade lova en polare som håller på mycket med trimmade bilar att vi ska haka på och göra en skön sommarfilm. Om någon nu är sugen. :banana jag ska va nykter till 1:a juli nu, så det är bara att köra!
 

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Vi måste öva som faaen på trixande nu, råkade lova en polare som håller på mycket med trimmade bilar att vi ska haka på och göra en skön sommarfilm. Om någon nu är sugen. :banana jag ska va nykter till 1:a juli nu, så det är bara att köra!

Jag och Crazy höll på för fullt igår med både bakhjul o framhjul, var riktigt skoj. Jag är lätt på att göra en rulle, vore kul som fan :tummenupp
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag har en gopro 2 så jag kan bidra med lite fler vinklar.
O lite offroad om ni vill ha me de :p

Vart va ni igår Danken?
Jag var alldeles för sjuk igår för att orka ut.
Någon som är på borta vid bettorp vid 18-19? Ja om det torkar upp vill säga, ni vill väl inte åka när det är lite fuktigt ute.
 

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Jag har en gopro 2 så jag kan bidra med lite fler vinklar.
O lite offroad om ni vill ha me de :p

Vart va ni igår Danken?
Jag var alldeles för sjuk igår för att orka ut.
Någon som är på borta vid bettorp vid 18-19? Ja om det torkar upp vill säga, ni vill väl inte åka när det är lite fuktigt ute.

Ja guld, ju mer vinklar desto roligare. Vi var lite överallt, pilängen postenrakan, bettorp, småvägar utanför stan, kumla, kåvihållet. Jag kanske kan komma förbi sen vid typ 19 taget.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja guld, ju mer vinklar desto roligare. Vi var lite överallt, pilängen postenrakan, bettorp, småvägar utanför stan, kumla, kåvihållet. Jag kanske kan komma förbi sen vid typ 19 taget.

Fan va ni åker runt :p
Får lämna lite reservation för att jag kanske inte orkar ut nåt, känner mig sämre igen så jag borde nog kanske ta o vila mig så jag inte blir ännu sjukare.
 

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Fan va ni åker runt :p
Får lämna lite reservation för att jag kanske inte orkar ut nåt, känner mig sämre igen så jag borde nog kanske ta o vila mig så jag inte blir ännu sjukare.

Jag struntar i det idag jag med. Tråkväder ute, kommer ju blåsa av hojen o bli ledsen i ögat.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nån mer som kör med android-telefon?
Man kanske skulle ta o lägga till varandra i latitude som man kan slå igång när man är ute o leker så kan man ju få lite överaskningsbesök :p
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top