Örebro/Karlskoga

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
vafan hände nu? mitt meddelande kom aldrig fram? aja men.....crazy vi säger 13:30 jag står o väntar vid örebromässan
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hmmm jadu :va åt kumlahållet och ekeby sköllerstahållet, crazy vet bättre. Du ska med haka på o köra där.

Finns inte en väg här omkring jag inte kört på, med min hoj så vet jag att ingen av dem fungerar att åka på :D

Finns några kurvor på vägen mellan Åtorp o Finnerödja som kan va roliga men annars är allt för rakt o brett :/
Går ju inte hålla så hög hastighet under längre tid med min lille knarr.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag antar att ni är ute o åker i det fina vädret även fast ni inte skriver det, själv firar man dock sambon idag så blir nog inge åka.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
inte åkt nått sen måndags, måste byta olja innan det ska åkas. Jobbar även kväll denna vecka, så det bliiiir inge. Ska skruva kåtte och byta olja imorn tänkte jag
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
inte åkt nått sen måndags, måste byta olja innan det ska åkas. Jobbar även kväll denna vecka, så det bliiiir inge. Ska skruva kåtte och byta olja imorn tänkte jag

Ja se te o släng på offroaddäcken så vi kan dra ut i skogen.
 

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Jag har inte kört något sen sist jag o Crazy var ute o glodde på kortegen i kumla, kanske dra en repa ihelgen om det inte snöar. Hur går det med ktmen Hultqvist får du fart på grejorna?
 

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Enligt yr.no skall det vara fint väder imorgonkväll och hela söndagen, kanske dra en buskväll imorgon eller dra ut på söndag?
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Imorn ska det nog åkas om det blir lite värme, måste som sagt byta olja på husan först, men det är ju snabbt gjort. Kåtten har jag inte grejat nått med än, får ta ett ryck i veckan som kommer.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Tjaaa, ska på inflyttningsfest typ kl 20, men tänkte va nykter, så ja ju ta hojen dit, sen ska ja bränna däck på hans innergård så hans grannar förstår vad det är för vänner deras nyinflyttade granne har.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Tänkte se gp kvalet kl 15, och då hinner nog vädret bli lite trevligare, nu blåser det ju fan så man åker omkull!
 

mojja83

Guest
Det är ju storm ute :(

Hoppas på bättre väder framåt kvällen. Om ni ska ut hänger jag gärna på. Men kör ni i skogen och grusvägar så håller jag mig nog hemma..
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Det är ju storm ute :(

Hoppas på bättre väder framåt kvällen. Om ni ska ut hänger jag gärna på. Men kör ni i skogen och grusvägar så håller jag mig nog hemma..

Grus och skog är jag alldeles för feg/dålig på, så det är enbart asfalt för min del. Får se hur det blir, inte skitkul att åka i storm och spöregn
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top