Örebro/Karlskoga

Ne ja jobbar itne där men ja kör på bengts åkeri..
Kör göteborgsbilen. så ja lossar där vid halv 11 varannan dag.. hälsa på mig nästa gång..

Finns fler som jobbar på posten, eller PNT som vissa påpekar. Vet ialf att det finns en retta(Arto) gixxer(Jonas H) och en ninja("pocha"). Jobbar du inte där:confused:

Du var visst chaffis.:)

2924884 Ne ja jobbar itne där men ja kör på bengts åkeri..
Kör göteborgsbilen. så ja lossar där vid halv 11 varannan dag.. hälsa på mig nästa gång..
Jag jobbar inte där som tur är:näsblod De jag rabbla upp jobbar där. Vi kommer åka hela helgen om vädret tillåter så slå en signal eller skriv här om du är sugen att åka lite.:)

Jag jobbar inte där som tur är:näsblod De jag rabbla upp jobbar där. Vi kommer åka hela helgen om vädret tillåter så slå en signal eller skriv här om du är sugen att åka lite.:)

Såg dig allt utanför VV igår, var inne på macken och köpte en glass i det fina vädret. Helt plötsligt hörde man en motor varva till och jajamensan där kom changco på bakhjulet förbi en bil, nice:tummenupp

När man vaknat och utövat morgonrutinerna så åker jag och torrgasar utanför ditt jobb...Sitt redo med stället på.

Jajamensan, en sväng kan du åka förbi, hoppas bara att du vaknar innan 16.00:)

Råttan, du får ändra arbetstider eller arbetsplatsen.:näsblod :)

jaha okdå..
Ja jag är gärna på att åka lite.. skicka mig ett sms när ni ska dra.. så kan ja nog hänga på..
070-3022242
Hade

Tjena allt folk i Karlskogatrakten.
Jag ska åka på Åsen den 12:e och den 16:e Juli.
Tänkte tillbringa en minisemester i Karlskoga eller i närheten, önskar få tips var jag och flickvän kan övernatta.
Finns det förslag på aktiviteter och annat sevärt så är det välkommet.
Kommer åka bil och ha hojen på släpkärra.
Tack på förhand.

// Göran

Ett tips på fin söndagstur är att åka ner till Tranås och glo på Supermoto-SM. Vi är en hel bunt Örebroare som ska köra och behöver stöd :tummenupp

Vägbeskrivningen som finns att tillgå är tyvärr inte mer än "Väg 32 15 km norr Tranås, ta av mot Lugna Landet ".
"Sommen" kallas området/samhället.

Tänkte tillbringa en minisemester i Karlskoga eller i närheten, önskar få tips var jag och flickvän kan övernatta.
Tack på förhand.

// Göran

www.bodaborg.se är det klassiska tipset när de gäller aktiviteter o boende i kga, kan de bero på att de inte finns nå speciellt i denhär skithålan :va

:D

Tack på förhand.

// Göran

Vill du ha boende på hotell med "nattklubb" så är det väl denna somgäller: http://www.hotellalfrednobel.com/ :banana

Vad händer ikväll??
Är det någon som ska ut och kolla lite race..
Då kan man ju bestämma nått möte innan..

Vill du ha boende på hotell med "nattklubb" så är det väl denna somgäller: http://www.hotellalfrednobel.com/ :banana

Nejnejnej.. Det måste finnas bättre hotell i Karlskoga. alfrednobel är dyrt, men framförallt skitsunkigt för att uttrycka sig milt. Skitiga rum utan någon som helst ventilation. Prova på Bofors hotell det har jag inte bott på själv men det ser betydligt trevligare ut.
Annars kan du hyra stuga på Gelleråsen, eller på lunnedets [Lunn-é-däss] camping.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul