Florodoltarzan
Med lem
- Gick med
- 30 Sep 2003
- Hoj
- Nu: Kawa VN 800 Bobberbygge. Förut: Suzuki GS 750 -79 RIP, KTM Duke II -02 RIP, Honda CBR 929 RR -01 RIP, Honda Hornet 600 -05 RIP, KTM 640 LC4 -03 RIP, Kawa GPZ 750 -89 RIP
Idag servade jag hojen hos Örby MC ute i Västberga efter rekommendation från en polare. Jag rekommenderar alla att göra likadant. Jag åkte dit, träffade mecken Danny (tidigare MC-varuhuset). Han frågade om jag ville kolla på medan han fixade, visst sa jag (det brukar dom ju inte alltid vilja). Anledningen till att jag var där var 1800-mila service. Jag fick så sjukt mycket mer! Jag orkar inte dra hela historien men jag är så sjukt nöjd. Alla ni som har problem att hitta bra meckar i Stockholm, dra till Örby!!!
Just att jag fick vara med och titta när han jobbade så insåg man rätt fort att snubben har benkoll på grejerna. Det känns så jävla skönt att hitta en meck som man kan lita på. Dessutom ingen väntetid, han tog min hoj direkt när jag kom dit.
Danny=kung, ÅK DIT!!!
Örby MC, Västberga.
Fridens
Just att jag fick vara med och titta när han jobbade så insåg man rätt fort att snubben har benkoll på grejerna. Det känns så jävla skönt att hitta en meck som man kan lita på. Dessutom ingen väntetid, han tog min hoj direkt när jag kom dit.
Danny=kung, ÅK DIT!!!
Örby MC, Västberga.
Fridens