Örby MC - världens bästa verkstad?

Florodoltarzan

Med lem
Gick med
30 Sep 2003
Skjutar-Södermalm förstås, var ska man annars bo?
Hoj
Nu: Kawa VN 800 Bobberbygge. Förut: Suzuki GS 750 -79 RIP, KTM Duke II -02 RIP, Honda CBR 929 RR -01 RIP, Honda Hornet 600 -05 RIP, KTM 640 LC4 -03 RIP, Kawa GPZ 750 -89 RIP
Idag servade jag hojen hos Örby MC ute i Västberga efter rekommendation från en polare. Jag rekommenderar alla att göra likadant. Jag åkte dit, träffade mecken Danny (tidigare MC-varuhuset). Han frågade om jag ville kolla på medan han fixade, visst sa jag (det brukar dom ju inte alltid vilja). Anledningen till att jag var där var 1800-mila service. Jag fick så sjukt mycket mer! Jag orkar inte dra hela historien men jag är så sjukt nöjd. Alla ni som har problem att hitta bra meckar i Stockholm, dra till Örby!!!

Just att jag fick vara med och titta när han jobbade så insåg man rätt fort att snubben har benkoll på grejerna. Det känns så jävla skönt att hitta en meck som man kan lita på. Dessutom ingen väntetid, han tog min hoj direkt när jag kom dit.

Danny=kung, ÅK DIT!!!

Örby MC, Västberga.

Fridens

Det där lät ju lovande, vilka fabrikat/märken åtar dom sig att meka/serva?

TM skrev:
Det där lät ju lovande, vilka fabrikat/märken åtar dom sig att meka/serva?

Tja,

framför allt Honda, Yamaha, Suzuki och Kawazaki, men det beror på vad det är som ska göras. Jag frågade om han kunde serva min polares Triumph TT 600 och det var inga problem. Ring och snacka med Danny och säg att du har snackat med Henke som var där med firebladen idag.

Florodoltarzan skrev:
Idag servade jag hojen hos Örby MC ute i Västberga efter rekommendation från en polare. Jag rekommenderar alla att göra likadant. Jag åkte dit, träffade mecken Danny (tidigare MC-varuhuset). Han frågade om jag ville kolla på medan han fixade, visst sa jag (det brukar dom ju inte alltid vilja). Anledningen till att jag var där var 1800-mila service. Jag fick så sjukt mycket mer! Jag orkar inte dra hela historien men jag är så sjukt nöjd. Alla ni som har problem att hitta bra meckar i Stockholm, dra till Örby!!!

Just att jag fick vara med och titta när han jobbade så insåg man rätt fort att snubben har benkoll på grejerna. Det känns så jävla skönt att hitta en meck som man kan lita på. Dessutom ingen väntetid, han tog min hoj direkt när jag kom dit.

Danny=kung, ÅK DIT!!!

Örby MC, Västberga.

Fridens

Jo jag har jobbat me Danny Kitty på mc varuhuset å ja gillar honom skarpt
Mycket kunnig ,trevlig,o cool. :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Mr E

Har också hört mkt gott om Örby MC. Kul att du hittat en mek som både är kunnig och serviceminded, ingen vanlig kombination tyvärr...

Jag servar min på MC-bolaget i Veddesta (hela gänget där kommer också från Sthlms Mc-varuhus) och det var fulla poäng! Rimliga priser, bra jobb och trevligt bemötande! Rekommenderas varmt. De är fö auktoriserade på Kawa men tar alla japsar.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8