Öppnade just garaget och såg att det var tomt

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Fan vad sur jag blir. Min första semesterdag och hojen är borta...Hade sett fram emot 2 veckors härligt hojåkande. Men inte! Helvetes fans skit...Jaja, jag missar sporthojfesten också :(

Burre skrev:
Fan vad sur jag blir. Min första semesterdag och hojen är borta...Hade sett fram emot 2 veckors härligt hojåkande. Men inte! Helvetes fans skit...Jaja, jag missar sporthojfesten också :(

Jag lider med dig. 8/

Det stjäls tydligen inte bara nytt då.
Det är väl nån idiot som ska ha den att åka på antar jag, det fins väl inte mycket pengar i att stjäla äldre hojar?

Snodde dom en XJ600-93 ? :rolleyes: eh.. jag menar din pärla... fy!

Tjuvar :kulspruta

Beklagar sorgen.

Kan en sådan hoj kan vara stöldbegärlig..?

Inget illa menat, givetvis, men det tyder ju på att man inte kan få ha någon hoj ifred. :mad:

Få saker kan få en mc-åkare att bli så arg och besviken :(

Skrev en varning om detta tidigare gällande just Östersund, men hade du den i garage var det ju inte mycket att göra. Natten när min hoj utsattes för stöldförsök och blev av med delar så var det totalt fem (!) cyklar som råkade ut för liknande öden exakt samtidigt bara på Frösön. Två av dom stals, en hittades senare nere i ett dike i Dalarna, den andra är inte återfunnen än vad jag vet. PM:a om du vill komma i kontakt med den senare hojens ägare för diskutera ledtrådar...

Edit: Kanske inte var exakt samma natt som alla hojar utsattes när jag tänker efter, men det var lugnt inom loppet av ett par, tre dagar iaf. Och på den vägen har det tydligtvis fortsatt... :mad:

Last edited:
Fy fasiken så in i helvetes djävla surt.
Sånt där kan göra en riktigt ledsen o arg!
Hoppas allt fixar sig med försäkring o grejer, kan ju hoppas på att hojen återfinns.. hel!

Gör som jag och repa upp hela hojen så kanse du får ha den ifred?. Nää det är väl tur att man bor på landet för jag har parkerat på gatan en massa nätter i år och ingen har ens pillat på hojen (kanske är lokakännedom om att jag är en skutglad psykopat :rolleyes: )?. Hoppas att du hade halvförsäkring i alla fall då får du ju ersättning efter 30 dar och det är ju alltid nån tröst då du missar den sista goa hojmånaden om dom inte hitta igen hojen. :(

Förstår faktiskt inte heller...för min hoj ska då fan inte vara stöldbegärlig. Men som någon skrev så är det rätt vanligt att hojar blir stulna i Östersund nu?

Men det känns så satans jävla surt att det händer första dagen på semestern...fan säger jag bara

Polisen som tog emot anmälan var i alla fall ruskigt trevlig

Trodde inte någon stal något i östersund? var där uppe på yran och fick intrycket att det skulle vara en liten skön stad där alla känner alla men det sket sig märkte jag nu,du har mitt medlidande. :hej

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back