Öppna mig!

kiwimaddog skrev:
2085726 Men herregudh!! om jag ber om tips vill jag ju ha tips som är lite nyskapande, INTE tips som ligger inom ramen för det helt uppenbara. Givetvis har jag tjackat lakritsremmar, annars vore jag ju rätt korkad, eller hur?? :7peta

Hm - ja, det har du ju rätt i. Visste inte att det var så uppenbart för dig att tjacka lakritsremmar. Alla är inte SÅ begåvade ;)

Kanske resten av pengarna kan investeras i gårdsgrus? Jag har hört att värdet kommer gå upp på det i framtiden.
Stensäkert!

Jag skulle vilja beklaga mig lite, tror fan det är min otursdag idag. I förmiddags tappade jag telefonen i en vattenpöl och nu hittade jag ett svart hårstrå i pizzan, ser ut som ett pubeshår, kommer aldrig mer kunna äta pizza... :(

Kerplunk skrev:
2088233 Jag skulle vilja beklaga mig lite, tror fan det är min otursdag idag. I förmiddags tappade jag telefonen i en vattenpöl och nu hittade jag ett svart hårstrå i pizzan, ser ut som ett pubeshår, kommer aldrig mer kunna äta pizza... :(

1. Klant.

2. Fi fan så äckligt :rofl

Vi gör en deal, byter du framhjulslager på min bil så köper jag en ny mobil till dig ?

Jonathan skrev:
2088243 1. Klant.

2. Fi fan så äckligt :rofl

Vi gör en deal, byter du framhjulslager på min bil så köper jag en ny mobil till dig ?

Ja vet, det var jävligt klantigt gjort. Håna mig bara! :död

Det låter som en bra deal, jag kommer över imorrn och fixar bilen. Du kommer inte bli besviken, just framhjulslager är min specialitet. :tummenupp

Kerplunk skrev:
2088259 Ja vet, det var jävligt klantigt gjort. Håna mig bara! :död

Det låter som en bra deal, jag kommer över imorrn och fixar bilen. Du kommer inte bli besviken, just framhjulslager är min specialitet. :tummenupp

Kanon!

Du får en 3310 samt lång massage i gengäld :tummenupp

Dr.Bike skrev:
2086955 Hm - ja, det har du ju rätt i. Visste inte att det var så uppenbart för dig att tjacka lakritsremmar. Alla är inte SÅ begåvade ;)
Kanske resten av pengarna kan investeras i gårdsgrus? Jag har hört att värdet kommer gå upp på det i framtiden.
Stensäkert!

kan funka... eller kanske man skulle satsa på konserverat sol-ljus?? tror det finns efterfrågan där....

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!