HBSS
Guest
Böt insugsgummin på hojen och lessnade då på den äckliga luftburken så jag satte dit 4 st öppna filter istället. men nu går den bara bra upp till halvgas. Vid fullgas så dör den bara. Är det bara att bråka dit burkjäveln igen eller går det att mixtra med munstycken? den lät ju rättså mysigt så jag vill helst ha filtrena såklart.
