Öppet på klubben?

johnxii

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
KTM 525 EXC -05
Jag hade tänkt låna däckmaskinen antingen någon gång denna veckan eller mot helgen.

Är det någon där eller går det att låna nyckel av någon?

Skönt att våren har kommit!

/johnxii

Jag finns på klubben imorgon kväll och på Torsdag kväll. Kan hjälpa dig byta däck om jag inte är för upptagen med att dricka kaffe eller prata strunt med någon =)

Jag finns på klubben imorgon kväll och på Torsdag kväll. Kan hjälpa dig byta däck om jag inte är för upptagen med att dricka kaffe eller prata strunt med någon =)

Kanon då ska jag se om jag kan komma förbi på torsdag kväll!

Tjenare, skulle ha krängt på mina nya sulor också. Dom gamla har verkligen sett sina bättre dagar. Har nya fina Conti Road Attack i skuffen =)

Nån som kan hjälpa en vilsen själ med stort behov av däcksbyte ?? :hej

(är söndag omöjligt tro ??)

ring mig om du har mitt nummer fortfarande så kan jag nog hjälpa dig

Då var det dax för däckbyte!

Finns det någon kunnig på däckmaskinen som har lust att hjälpa en hjälplös vindelbo att skifta däck på fram & bakfälg i veckan?

jag ska la också slanga om, dock bara framdäcket! Svänger förbi tisdag och hejjar på alla! Sen torsdag får jag la se om någon kan hjälpa. :)

Det går nog att ordna. Hör av er till mig så ska vi se om vi inte kan stråla samman.

Man kanske skulle ha handlat ett par depåstöd!??!:va :gnissla

Bifogat

• Depåstöd.jpg
    Depåstöd.jpg
    76.5 KB · Visningar: 62
Sulbyte

Men du Jonhxii! Kan du inte svetsa av däcken på jobbet elle nå..Borde ju gå:du är ju robotowelder nu så gör ett prog bara så kan vi skifta i fix:1
Hehe be en bön för mig o hojen att allt går väl från Norrlands nu... :arsele :pannkyss

*/ ?>
Back