Öppet Hus Rapido MCK / SMC Stockholm 24 maj

:D Det blir kronspö för korvbilden på mig, det vet du va?:rofl Nädå, allting klär en skönhet, tillåmed ett nylle fullt med grillkorv.

Tack till Rapido för en trevlig tillställning. (Faaan vad jag är avis på ert klubbhus!)

:D Det blir kronspö för korvbilden på mig, det vet du va?:rofl Nädå, allting klär en skönhet, tillåmed ett nylle fullt med grillkorv.

Tack till Rapido för en trevlig tillställning. (Faaan vad jag är avis på ert klubbhus!)

Haha, lite osnyggt...håller med. Här glider vi in i sista minuten och blir plåtade vid grillen :)
Tack Rapido, nästa år tar vi med oss hela onsdagsgänget :tummenupp

Jävlar så oväntat att de skulle fånga dig med en raggarballe i gapet :hihi

Jävlar så oväntat att de skulle fånga dig med en raggarballe i gapet :hihi

Jupp, mat för en man, du kommer säkert få smaka när du fällt mjölktänderna...:D :arsele

:rofl
Precis som vanligt :tummenupp

Nu ska du inte kasta bebis i kuvös, gubben. Vi har fortfarande bilden från Gottröra när du står med mobilen i ena näven och en vurre i den andra i högsta hugg. Hur var det? Var det då du svalde nallen?:arsele :rofl

Last edited:
Nu ska du inte kasta bebis i kuvös, gubben. Vi har fortfarande bilden från Gottröra när du står med mobilen i ena näven och en vurre i den andra i högsta hugg. Hur var det? Var det då du svalde nallen?:arsele :rofl

There is more!

Jag har hört rykten om att det finns en bild där en grillad med räksallad får vår käre ledare att bli knäsvag och korsa ögonen i ren extas .. :D

Nu finns det bilder upplagda på www.rapido.se under bilder.
Kul att så många kunde komma och vädret blev ju så bra det kunde, vi ses nästa år!

/Jocke

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...