Öppet hus på Moped&Motor

RacerMic

Motoridiot!!
Gick med
18 May 2004
Hoj
KTM 690E-08, KTM 250EXCF-08, Honda XR350-83, KTM 250SX-92 / Rex Roadmaster 198cc 1950...
Öppet hus på Moped&Motor fre-lö-sö. Gå dit och fika!! Mycket nytt i butiken. Känn och kläm och dröm om våren... :squid
(ps. ny hemsida, tror en viss kenneth har nåt finger med i spelet..)
mopedochmotor.com

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Petade också in ett tips i förrgår gällande just detta :)
Det blir garanterat värt att besöka :tummenupp

När det gäller deras nya fina hemsida http://www.mopedochmotor.com ( som bara är i uppstartsfasen ännu och som kommer att bli ännu bättre och utvecklas med tiden ) kan jag väl ALDRIG tänka mig att jag eller någon av mina sponsorer ETECH www.etech.se som driver webhotell och gör webkonsulting har haft något finger med i spelet ;)

Vi syns i helgen :banana

/ Kenneth

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
På nya hemsidan kan man se att Kawa har en supersport-kategori med ZX-10R men Honda har ingen sådan utan CBR1000RR är placerad i sport. :hihi

/ex-s-vall

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ninjaboy skrev:
På nya hemsidan kan man se att Kawa har en supersport-kategori med ZX-10R men Honda har ingen sådan utan CBR1000RR är placerad i sport. :hihi

/ex-s-vall

Det måste jag påpeka. Det skall ju givetvis vara tvärtom :hihi

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
KennethN skrev:
Det måste jag påpeka. Det skall ju givetvis vara tvärtom :hihi
:rofl :tummenupp

Den bästa öppet-hus-dagen jag varit på med Moped & Motor, ja bäst över huvud taget, var när de körde ute på Ikea parkeringen i Birsta med provkörningar av Kawa och Triumph. Jag kommer speciellt ihåg provkörningen av ZX-7R (världens sämsta körställning) och Trophy 1200 (fet motor). :)

Lasse är verkligen trevlig.

Last edited:

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Ninjaboy skrev:

/ex-s-vall
Om Hondas sportmaskiner är i klass med Kawas supersportdito kan du ju tänka dig hur Hondas supersportmaskiner skulle vara om de hade sådana... Tur att det bara är ett märke för sporttourers! :7peta

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Härnöante skrev:
Jag var där och gluttade lite :va . Kom dit i senaste laget för att jag jobbat natt. Det första jag hör när jag stiger in genom dörren är suck! och någon som säger nu är det kväll. Slängde ett öga på cbr1000 och hoppades att den stackars personalen skulle förstå att det är bemötandet som säljer.

Släppte en skit i butiken och tänkte....Tacka vet jag SUZUKI!... :blah
Ha,ha,, då var det bara mig du hörde sucka för att jag var så ledsen att dagen var över :) Jag var nämligen där och "pryade" hela dagen ( mest inne på Hondasidan ) och jag hade jätteroligt. Träffade massor av trevliga och glada kunder. Tror ändå att de flesta var jättenöjda trots att det var mycket folk där hela dagen och att vi tyvärr inte hann prata med alla som kom.

/ Kenneth

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
KennethN skrev:
Ha,ha,, då var det bara mig du hörde sucka för att jag var så ledsen att dagen var över :) Jag var nämligen där och "pryade" hela dagen ( mest inne på Hondasidan ) och jag hade jätteroligt.

/ Kenneth

Är du säker på att det inte var i fikarummet som du pryade :hihi För jag såg dig inte i butiken när jag var där runt 1400 på Lördagen.

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Ninjaboy skrev:
/ex-s-vall

Val av kategori för zx-10 kanske har att göra med hur det gick för deras demohoj förra året, de vill väl poängtera i år att den är supersportig och inte lättatt tygla för vem som helst :hihi

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Abloy skrev:
Val av kategori för zx-10 kanske har att göra med hur det gick för deras demohoj förra året, de vill väl poängtera i år att den är supersportig och inte lättatt tygla för vem som helst :hihi
Jag hörde det, för j-t att en del inte fattar vad de håller på med.

Kom ihåg en road show med BMW bilar och att M3:an saknades, frågade varför och fick till svar att den skrotats i en annan stad nyligen. Kröp fram att trots att en representant åkt med hade yngligen stirrat på varv/hastighetsmätaren tills han kört rakt in i en lastbil bakifrån!

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Abloy skrev:
Är du säker på att det inte var i fikarummet som du pryade :hihi För jag såg dig inte i butiken när jag var där runt 1400 på Lördagen.
De hade även gott kaffe så man tittade väl in i fikarummet ett par svängar under dagen, men du måste ha missat mig precis för där inne var man inte många minuter eftersom det var fullt ös ute i hallarna. Jag träffade dock flera av våra vänner här från Sporthoj, så jag har trovärdiga vittnen på att jag mesta tiden var ute i hallen ;)

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...