Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte på lördag, ska på "utflykt" då, men söndag skulle funka. Kl 11:00 vid Funbike för att spana lite, sen vidare till Kajfiket?
11:00 Vid fun låter funMen även Yamaha får sig ett besök då, innan kajfiket!
hann med att besöka båda ställena idag efter enduro åkandet,
mitt betyg-
Funbike- mycket folk, mycket grejjor, dyra saker, tog betalt för korv,
men dom visade en airbagjacka, det var kul att se, annars inte så stor skillnad mot en vanlig dag,
Yamahacenter - GRATIS KORV Å KAFFE Å KAKOR behöver jag säga mer? smc var där oxå å gav bort klistermärken å tidningar vikket är bra,
men annars så nja javene,
kanske verkar lite bitter, och så är det![]()
Trevlig knata runt i båda butikerna, provade ett alldeles för litet skinnställ så paniken kom krypandes, hur fan skall jag få av mig det..träffade många bekanta
på båda ställena! Säsongen snart igång! Korven hoppades över men en läcker sallad på kajfiket gick lätt ner, med Gabor 2 samt en lustig kuf vid ett bord som visste allt om Elvis och hade jobbat vid polisen sa han..då han gick fram till en "poliskollega" i kön, som inte nämvärt gillade hans närvaro..Hissen gick inte ända upp, alla får var inte hemma! Men måste erkänna att Elvis hade han rätt bra koll på ändå
![]()
Yamahacenter - GRATIS KORV Å KAFFE Å KAKOR behöver jag säga mer?...
Vafan... Jag köpte ju korv för en tia till sonen och så hoppade vi över Yamaha... Nästa gång vet i alla fall jag vart jag ska ta med grabben!![]()
nja jag vet väl inte det, när dom säljer en "Yamaha Te 450" börjar man undra lite(det är en husqvarna)
http://www.blocket.se/vastmanland/Yamaha_Te_450_LV_Regad_Ny_renoverad_26521215.htm?ca=9&w=1&last=1
Var ni tillbaka till Yamaha så att Gabor fick skriva under på R6'an?
Och Keno på Funbike var i en klass för sig. Tack för ......![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |