Öppet hus på Funbike och Yamaha i Västerås Lördag/Söndag 27/28 mars

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Japp nu är det vår med provkörningsdagar på mc firmorna! Någon som skall ta sig in och kolla lite på "moppar":va Gabor2 skall in men han har ju ingen moppe att köra på ännu ha ha:D

Själv kommer jag vid sol och åtminstone några plusgrader och helst sol förstås.. rulla ut "nya" bettan för en tur till Västerås så har man rätt mudering vid ev provkörning av mc:tummenupp

Någon mer som skall in på detta? Skall vi träffas på någon av firmorna, ta en possörfika efteråt eller lite käk på max tittandes på /hojarna och snacka lite skit samt drömma om turer till Boggesund/Slingerbulten:) vad tycks. Vilka är på?

1) Sportis(på hoj vid fint väder annars i bil med Gabor2)
2) Gabor2(ibil, om han är snäll ev på Bönpallen)

Last edited:
Ev kan jag dyka upp.
Farsan kommer på besök så han kanske vill låna en hoj och åka med å kika lite :D

Min helg börjar vara fullbokad, söndag kan jag, vore kul att träffa lite remsor igen. :)
Jag tar nog italienskan in om det är väder för't, på söndag dvs.

...och nej, samlas vi så kan vi FAN inte sitta på något sunkigt burgarhak, kajfiket om det är hoj och väder, annars får det bli något schysst fik. :fakta

Min helg börjar vara fullbokad, söndag kan jag, vore kul att träffa lite remsor igen. :)

...och nej, samlas vi så kan vi FAN inte sitta på något sunkigt burgarhak, kajfiket om det är hoj och väder, annars får det bli något schysst fik. :fakta

Jepp Kajfiket är fina fisken:)

pojken med guldbyxorna :tungan

Jag kan inte på lördag, ska på "utflykt" då, men söndag skulle funka. Kl 11:00 vid Funbike för att spana lite, sen vidare till Kajfiket?

Eftersom det ännu är snö så blir det inga provkörningar ännu (men ni kan ju alltid fråga om det är någon spec. hoj ni är intresserade av) , dom dagarna kommer i maj-juni. Inget datum är spikat ännu = regn så flyttas dagen till en SOL dag :tummenupp
Men det kommer att vara fin rea och kokt korv :)

Ses där!

Jag kan inte på lördag, ska på "utflykt" då, men söndag skulle funka. Kl 11:00 vid Funbike för att spana lite, sen vidare till Kajfiket?

Är det väder för't så är jag absolut på. :)

pojken med guldbyxorna :tungan

Nä, samma-lika-pengar, lite mer livskvalitet. ;)

Edit - enligt yr.no så kan man nog lika gärna skita i det, när skall detta jävla pissväder ge med sig? :huvet Snövarning söndag, och bara grått och runt nollan. :(

Last edited:
Ja, det ser ut att bli en skvätt lappmögel både på lördag och söndag..

:banana

Preciiiiis vad vi behöver!

Eftersom det ännu är snö så blir det inga provkörningar ännu (men ni kan ju alltid fråga om det är någon spec. hoj ni är intresserade av) , dom dagarna kommer i maj-juni. Inget datum är spikat ännu = regn så flyttas dagen till en SOL dag :tummenupp
Men det kommer att vara fin rea och kokt korv :)

Ses där!

Rea på skinnställ och hjälm? Isf, ungefärlig procent?

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka