Öppet hus på Örebro Motorstadion lördag 9:e maj, kom och titta/kör!

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
På lördag är det öppet hus på samtliga anläggningar på Örebro Motorstadion(Supermoto/Gokart/Motocross/Speedway), förhoppningsvis kommer det en del folk och tittar så det vore riktigt kul om många kunde komma och träna och hjälpa till att markndsföra vår sport! :tummenupp

Vi tänkte även låta de som vill öva några provstarter. ;)

Avgift och träningstider är som vanligt, 9-14.

Låter trevligt!
Finns det möjlighet att köra motard på speedwaybanan??

Tommy..

Låter trevligt!

Tommy..
Nej tvärr men vi kommer att ha startljusen i ordningt så vi kan köra starter i grupp. Vore grymt bra om det kom en hel del folk. Ni som kommer lär inte bli besvikna.

dom verkar desutom ha lovat bra väder, och ni som vill passa på och köra en sista gång på det befintliga gruset gör helrätt i att komma för vi bygger snart om oxå.:)

Låter trevligt!

Tommy..

Det ska finnas möjlighet att få prova på Speedway iaf, och kanske kan ni få prova med eran hoj också om ni frågar men det är inget jag kan lova, om inte är det säkert kul att köra Speedway också. :)

Jag kommer förbi en sväng.. :tummenupp Ska vidare till Eklöf på em och lämna gaffeln.. :)

/R

blire bara sm folk? eller vågar man komma dit och skämma ut sig? :D

skall se om man kan lura med sig nån mer, isåfall blir det nog en tur :tummenupp

det blir noog blandade skurar, bara att komma :)
Hur blandade skurar?????grabben körde för 2a gången i söndags han vill oxå köra på lördag ..det är nog ok tror jag ..för om det kommer folk så kan alla köra, nybörjare som proffs ..dottern på 8år vill oxå köra .. jag med ..det blir blandade skurar..eller??????:D

jag har lyckats lura med ett nyförvärv troligtvis. hojjen har jag koll på vad som krävs för ni skall släppa ut den, men är han tvungen att ha skinställ?

jag har lyckats lura med ett nyförvärv troligtvis. hojjen har jag koll på vad som krävs för ni skall släppa ut den, men är han tvungen att ha skinställ?

ja han är tvungen att ha skinnställ.
om det kommer tillräckligt med folk så kommer vi bla figurera små heat på kanske 3varv för dom som vill. som stoffy skrev tidigare så kommer det bli en bra dag.

problem

Jag vill gärna dit med min cross och kör gokart också men problem är jag har inte körkort och pappa vill ej kör mig och mamma är sjuk pga stroke.

så jag undrar kan något kör åt mig?

Jag vill gärna dit med min cross och kör gokart också men problem är jag har inte körkort och pappa vill ej kör mig och mamma är sjuk pga stroke.

så jag undrar kan något kör åt mig?

det är supermotard vi ska köra här, slicks najad bike, skinnställ osv så du vet :)

ok!
vi tror vi ordnát allt, pöjkstackarn fick helt sonika åka till laxå å panikhandla skinnställ å barkbusters :yoparty
vi har svettkrånglat hela kvällen och gör ett försök imöra iallfall :D
inga regndanser nu!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka