"Öppet brev" till MC-varuhuset i Stockholm...

Status
Ej öppen för fler svar.
Roooolig tråd :-)

Vad sägs om en grupp kypare som snackar med varandra i stället för att ta beställningar eller hjälpa till med notan etc.. ?

Som kund är det ju bara att gå och hämta dom, jag menar hur lätt kRenKt får man vara... ?

:kliahuvudet

Skickat med Tapatalk

App app app - om detta resonemanget skall leda fram till att bodknoddar som håller fram hjälmar är berättigade till dricks, så vete tusan om jag vill vara med. :död

Vet inte om du försöker vara "rolig" eller vad, men har du problem med att folk diskuterar i hövlig ton på ett forum kanske du ska överväga om forum överhuvudtaget är din grej. Oavsett om du varit medlem i tio år eller tio dagar....

Jag menar bara att vad gatusäljare uppfattar som eftersträvansvärt, inte alltid är behagligt för en frisk medborgare.

...Vad sägs om en grupp kypare som snackar med varandra i stället för att ta beställningar eller hjälpa till med notan etc.. ?

Korkad jämförelse.
En kypare behöver du, en säljare behöver du inte.
Du kan själv ta det du behöver och gå till kassan...
Medan du på restaurang behöver kyparen för att kunna beställa.
Ser du skillnaden?

En mer rätt jämförelse vore om kassapersonalen inte slog in dina varor, DET är samma som slöa kypare.
Men så var inte fallet här.

Korkad jämförelse.
En kypare behöver du, en säljare behöver du inte.
Du kan själv ta det du behöver och gå till kassan...
Medan du på restaurang behöver kyparen för att kunna beställa.
Ser du skillnaden?

En mer rätt jämförelse vore om kassapersonalen inte slog in dina varor, DET är samma som slöa kypare.
Men så var inte fallet här.

Man behöver inte kypare heller. Se hur det går till på en lunchrestaurang eller en grillkiosk.

Men säljer man produkter till ett betydligt högre pris än vad kunden hittar på nätet så vill det nog till att man har den där "kyparen" som kunnigt informerar om produktens förträfflighet.

Men vad fan håller ni på med? Ankan/Notrighter/Jörgen och Two Stroke Man käbblar om småsaker? Män som man normalt ser upp till? I see, no mc-drivning today! Själv kommer jag just hem från världens runda, årets ljusaste dag, midsommar imorrn gubbar, glöm inte det.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma