Öppen plats att synda på

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Eftersom de tillintetgjort snösladdningstället numero uno på Torslandas gamla flygfält med massa jord och salt så söker jag nytt ställe att sladda med bilen på när det fallit snö. Hoppas det inte är en alltför stor synd. Jag har inte slutat åka hoj, jag bara, öhm... har bara ingen nu. :gnissla Så då måste man ju leka på annat vis.

Vet ni någon stor och flack plan som de inte infekterar med salt så fort det fallit en flinga? Helst på sydvästra Hisingen.

Synda ska du göra under täcket med neddragna gardiner annars blir det så lätt att mammorna täcker för sina barns ögon och de gamla tanterna kör över dig med rullatorn. :ajjabajja

Tjet skrev:
Eftersom de tillintetgjort snösladdningstället numero uno på Torslandas gamla flygfält med massa jord och salt så söker jag nytt ställe att sladda med bilen på när det fallit snö. Hoppas det inte är en alltför stor synd. Jag har inte slutat åka hoj, jag bara, öhm... har bara ingen nu. :gnissla Så då måste man ju leka på annat vis.

Vet ni någon stor och flack plan som de inte infekterar med salt så fort det fallit en flinga? Helst på sydvästra Hisingen.

Du kan ju åka ut till frihamnen.. Samma pir som DFDS ligger.. Vid skjul 111, lite extra spänning då d inte finns skydd överallt vid kajkanterna.. Sladdade omkring där med lastbilen.. Gick jättebra.. Där varken saltar dom eller sandar.. :tummenupp

Jag brukar leka med/testa bilar på åbys parkering ganska stort å bra där :tummenupp

Calle^^ skrev:
Du kan ju åka ut till frihamnen.. Samma pir som DFDS ligger.. Vid skjul 111, lite extra spänning då d inte finns skydd överallt vid kajkanterna.. Sladdade omkring där med lastbilen.. Gick jättebra.. Där varken saltar dom eller sandar.. :tummenupp

Problemet är att asfalten är så ojämn på vissa ställen där... tyvärr... :(

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...