Öppen körskola?

Martni

Medlem
Gick med
13 Oct 2013
Hoj
Kawasaki ER-6n 2006
Hej!

Lite sent ute är jag kanske, men finns det någon körskola som fortfarande kör A-lektioner? Skulle vilja ta en eller två bara på körbana innan jag går igenom teorin under vintern... Så kallt är det inte än!

Ring runt till körskolorna och fråga. Morgontemperaturerna börjar bli plågsamma, skulle gissa att de flesta avslutar för säsongen nu i mitten/slutet av oktober.

Kolla med Uffe på St Eriks. Han brukar vara smidig.

Tack för tipsen! Jarla avslutar de sista lektionerna den här veckan för dom som ska köra upp så det blev inget där. Ska ta och slå Tullinge en pling under dagen också. Däremot hade jag lite svårt att hitta en hemsida för St Eriks trafikskola, stämmer det att 08-33 10 10 är numret dit om ni vet?

Tack igen!

Tack för tipsen! Jarla avslutar de sista lektionerna den här veckan för dom som ska köra upp så det blev inget där. Ska ta och slå Tullinge en pling under dagen också. Däremot hade jag lite svårt att hitta en hemsida för St Eriks trafikskola, stämmer det att 08-33 10 10 är numret dit om ni vet?

Tack igen!

Enligt hitta.se tillhör numret s:t eriksgatan 72, m.a.o där st eriks trafikskola ligger.

Kan tippsa om att ringa till "Farsta trafikskola" om du vill ha mycket kör tid på bana för pengarna, (1500kr för 3 h).

Själv körde jag med "Tibble trafikskola" och var väligt nöjd med deras utbildning, är ganska säker på de fortfarande har några A-lektioner lediga för i år.

Det ska finnas inomhusbana som har öppet under vintern, kanske kan vara något?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman