Önskelist 30år.....

Plåtniklas skrev:
3k för en snoppare!
iiiiiiiiiiiiih!

davdc04.jpg

MikkE skrev:
2133677 3k för en snoppare!
iiiiiiiiiiiiih!

Ja, för man måste köpa det värsta dom har.. När det finns rökverk som kostar över 400:- stycket så känns inte 3k för en snoppare av hög klass så dyrt. :)

Om folk verkar villiga att splasha ut lite cash på dig så önska dig en LayZboy att ha framför TVn (ala Joey and Chandler)...(kanske nått för föräldrarna)

flipperspel, banditer, biljardbord och darttavla. En nice barmöbel med innehåll och tada!! Spelhålan är klar!!

Richard skrev:
2133499 Önska dig istället världsfred eller att brasilianarna slutar skövla regnskog eller att dina nära och kära får behålla hälsan, din jäkla materialistegocentriker!
:fatta!

Det står ju alltid på listan... :rolleyes: Det här är ju liksom det som blir över... eller... vafan..

Reb0

MikkE skrev:
2133677 3k för en snoppare!
iiiiiiiiiiiiih!

davdc04.jpg

MMMMmmm.. det är lite väl saftigt...

Dock så har jag en Ronson tändare med inbyggd snoppare som går loss på cirkus 3-4000. Det är mervärde det.. ren besparing.

Reb0

Nursey skrev:
2133809 Om folk verkar villiga att splasha ut lite cash på dig så önska dig en LayZboy att ha framför TVn (ala Joey and Chandler)...(kanske nått för föräldrarna)

Vad är det för nått??

Reb0

RebelZero skrev:
Vad är det för nått??

Reb0

Det är en fotölj som fäller sig bakåt..man kan skaffa dem med en massa olika tillhörigheter som massage mojänger i ryggen etc eller bara vanlig. Tänk dig till Moto GP..bara sitta o njuuuta :)

Ps: googlade för att hitta en bild men det mesta verkade vara gaysidor..namnet LayZboy verkar vara populärt bland :arsele gossarna..men det var alltså stolen jag snackade om :pannkyss

Nursey skrev:
2134949 Det är en fotölj som fäller sig bakåt..man kan skaffa dem med en massa olika tillhörigheter som massage mojänger i ryggen etc eller bara vanlig. Tänk dig till Moto GP..bara sitta o njuuuta :)

Ps: googlade för att hitta en bild men det mesta verkade vara gaysidor..namnet LayZboy verkar vara populärt bland :arsele gossarna..men det var alltså stolen jag snackade om :pannkyss

Ah det låter mysigt.... Alltså stolen... :) Undrar vad det kan tänkas kosta?.. alltså stolen....

Reb0

Sjöberg skrev:
2134973 Verktyg!

kamasa_big.jpg

Verktyg är alltid skoj, men jag tror jag har alla jag behöver just nu... förutom svarv, fräs och svets.. men det har jag inte plats med.

Reb0

Yajks... 30 laxar skall dom har för stolen.. eller ialf en variant av den..

http://www.masterchair.co.uk/

Reb0

Mr_White skrev:
2135022 Rom till cigarrerna!

Plantation Trinidad 1993 (nr 569 på bolaget) är grym tillsammans med en garre!

Mycket bra idé, jag älskar rom. Favorit är El Dorado (mumma), brukar köpa den i London. Men jag såg nu att den finns på systembolaget beställningslista.

Reb0

RebelZero skrev:
2135007 Ah det låter mysigt.... Alltså stolen... :) Undrar vad det kan tänkas kosta?.. alltså stolen....

Yajks... 30 laxar skall dom har för stolen.. eller ialf en variant av den..

Reb0

www.la-z-boy.com

Man behöver ju inte köpa det märket det var mera stuket på stolen jag menade. Går att hitta riktigt sköna highstreet kopior :) Kolla in någon möbelaffär. Man skall ju sitta i en skön stol när man blir gammal :pannkyss

:lol...............................Ps: jag är inte SÅ långt bakom dig i ålder så jag får nog kolla runt efter en stol åt mig själv snart ;)

RebelZero skrev:
2132231 Nähä... inga fler tips???

Vafan, här avhandlas det löpmeter med inlägg om banala saker som rättsliga ingripanden och dylikt och så får en sån här viktig fråga så här lite fokus... :hihi

Kom igen nu, vad skulle DU ha önskat dig???

Reb0

Går ju själv i väntans tider på att fylla 30. Högst på min lista står alla former av hojevents, typ 3 dagars endurosafari, olika bandagar etc. så man får leka av sig lite. En "riktig" hoj skulle ju inte skada men då får någon av de närmast sörjande vinna på lotto först... Grattis by the way!

Morgue skrev:
2138028 Går ju själv i väntans tider på att fylla 30. Högst på min lista står alla former av hojevents, typ 3 dagars endurosafari, olika bandagar etc. så man får leka av sig lite. En "riktig" hoj skulle ju inte skada men då får någon av de närmast sörjande vinna på lotto först... Grattis by the way!

Tackar!! Grattis i förskott själv.. :banana

Det här med hoj är inte så poppis bland familj/släkt, så det blir nog svårt att få till något på hojtemat. Men "det man inte har och inte får, det tar man" (sig råd till) "Ordspråk av Vargen i Bamse". :)

Reb0

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...