Önskas: Tips på saijter om bromskiva till TTR600 -01!!

Elviz

Smurfen =)
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
XT660X -07
Hallåj!!

Inte ens om hojjen står bakom, innanför och under betong, galler o jord, så får man inte ha grejjerna ifred!!:gråta :finger
Fick bilen länsad av troligen småskitar för ca 5 mån i garaget.....för exakt 1 vecka sen var det några jubilidioter som försökte sno eller något med min hojj...tändningslåset var sönderbrutet några skrapmärken på skivlåset....men såklart lyckades dom göra broms skivan skev med allt våld dom la ner i rörtången på låset.....:6surkart Dock var inte styrlåset knäckt lr ens försök till.....

Saken e nu den. Som tur (?) var så hade jag bara org. skiva..hade planer på att köpa 320mm kit lr så....inom snar framtid...
NU måste jag köpa ny skiva iaf....upptäckte ganska snabbt att grejjerna e mkt billigare i tyskland än här...

Hade hittat en bra tysk sida som jag slarvade bort....:argpådato
Därför tänkte be er om hjälp, ju fler man är desto större är chansen, med att hitt några bra (tyska) saijter som säljer 320mm skivor o adapter till min hoj, som är en TTR 600 -01!!

Japp, japp, jag har sökt här på sidan o hoppats på att finna någon bra tråd...men icke.:1pajas

Alla tips o trix tas tacksamt emot....:bow :wiggle

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup