ÖNSKAS HYRA: Rum/Lägenhet i Gbg 26 feb - 31 mars (vecka 9 tom 13)

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
Känns lite konstigt att fråga här på Sh.com, men det verkar svårt att få tag i något under så kort period.

Är det någon som har ett rum eller en lägenhet att hyra ut från den 26 feb - 31 mars i Göteborg? Behöver absolut inte vara något speciellt, bara jag har tak över huvudet är jag nöjd. Pluggar på Högskolan i Jönköping, men ska göra min praktik på Lindex huvudkontor i Göteborg.

Jag är 24 år, social, rökfri, ja allt man kan önska av en hyresgäst. Utöver hyran, kan jag fixa rabatt på Mc-delar/kläder/tillbehör som ett tack för hjälpen.

Med vänlig hälsning

Ola Laquist

Tel. 070 768 76 89
Mail. olalaquist@hotmail.com

ceasar skrev:
Känns lite konstigt att fråga här på Sh.com, men det verkar svårt att få tag i något under så kort period.

Är det någon som har ett rum eller en lägenhet att hyra ut från den 26 feb - 31 mars i Göteborg? Behöver absolut inte vara något speciellt, bara jag har tak över huvudet är jag nöjd. Pluggar på Högskolan i Jönköping, men ska göra min praktik på Lindex huvudkontor i Göteborg.

Jag är 24 år, social, rökfri, ja allt man kan önska av en hyresgäst. Utöver hyran, kan jag fixa rabatt på Mc-delar/kläder/tillbehör som ett tack för hjälpen.

Med vänlig hälsning

Ola Laquist

Tel. 070 768 76 89
Mail. olalaquist@hotmail.com

Dude, ska kolla med en polare ikväll som planerar en alpin era under kanske samma period! Han nämde i alla fall att han ev. tänkte försöka hyra ut sin lgh!

FÖRGÖRAREN

Backblade skrev:
Är det där en 125a? :7peta

Hehe, nä nu får du lära dig lite om hojar... Det är en APRILIA RSV MILLE R HAGA REPLICA 2001 (1000cc). Snyggaste hojen i stada.

rsvr-haga.jpg

ceasar skrev:
Hehe, nä nu får du lära dig lite om hojar... Det är en APRILIA RSV MILLE R HAGA REPLICA 2001 (1000cc). Snyggaste hojen i stada.

rsvr-haga.jpg

Oh ja det är väl en sån som kostar ca 300 000?
Du kan få sova i min säng med mig! :Bugar

Fick just pisk för att jag hade fel angående priset. Men vad är det för hoj som kostar 300000, nån aprilia är dte väl? :tuttar

Backblade skrev:
Fick just pisk för att jag hade fel angående priset. Men vad är det för hoj som kostar 300000, nån aprilia är dte väl? :tuttar

Finns en Mille med kolfiberkåpor mm., det var nog den du tänkte på. Den jag sitter på kostade 165 000 eller nåt tror jag.

Aprilia RSVR NERA 2004

Hittade den...

aprilia_rsv_mille_r_nero_3l.jpg

"Take the RSV Mille R Factory and add the latest in light weight materials:
- carbon for all the body panels,
- magnesium wheels,
- full titanium exhaust,
- titanium nuts, bolts and fasteners,
- new molybdenum disulphide surfaced pistons,
and you get a bike 10 kilos lighter (at 175kg) and with 3 bhp more (141.3 bhp at the crank).
Only make 200 of them.
Finally, charge 35,000 Euro (or around £25,000)"

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti