Önskar hyra MC en dag.

F'låt om jag gör dig besviken, men jag är fullärd när det gäller bakhjulskörning.
Har du tips om nån ny utmaning så tar jag emot den tacksamt. :)

Våga säja till tanten att!
Nu går jag och köper en ny hoj! Även om jag bara kommer att ha tid och ha den som garagevärmare:D
Fast hon har sagt att du inte har tid pga barn hund:tungan
O fast hon har sagt att ni behöver en nyare volvo med barnstol:D:glömdet

Jag kan erbjuda en GSX 400E -82, jag kan lova att det är mer än herren RoLoLer kan hantera ;)

30 år gammal fjädring är spännande i kurvor.

Dessutom 300+liter packväskor, ni får plats med en vinkällare.

Tipset är Stegeborgsfärjan och nulla i St:Anna

Tycker Roller får fixa en tråd med alla sina klipp i Filmer och bilder forumet, kommer nog öka chanserna att få låna en hoj :hihi .. Är du nere i skåne så kan min lånas mot handpenning på självrisken +liten summa för däckslitage

Last edited:
F'låt om jag gör dig besviken, men jag är fullärd när det gäller bakhjulskörning.
Har du tips om nån ny utmaning så tar jag emot den tacksamt. :)

Fullärd :rolleyes:
Inkluderar det en hand, ingen hand, baklänges, på huvudet, I sidvagnen, sittandes på framhjulet osv.

Vavavavavava :D

Hyra ut sin hoj till en främmande människa? *asgarv*

För några år sedan ställde jag frågan här om att få låna en hoj till min fru, fick 4-5 st svar "att det bara är att komma och hämta" och jag pratade i telefon med två av dem, så det var 100%

Vem fan är du liksom?

Roller, jag har en nybesiktad Honda Helix 250 du kan få låna en stund, gott om plats för picknickkorgen:hihi:hihi

Min får du låna any old day!
Du har kliat min rygg...paybacktime it is.

Min får du låna any old day!
Du har kliat min rygg...paybacktime it is.

Faen va sjysst Mick, Tack! PM'a gärna mig ditt nummer så styr vi upp nåt.

Nu har jag fler hojar än jag behöver, men keep 'em coming guys & girlz:
R1 Fighter - Big Shout out till bad boy bullysmile
Honda 954 - Loud Powow går ner till foxy BusAnna
KTM SMC 690 - Thnx till Nillows polare
Suzuki GSXR 750 - Shoo till Mighty McMick

Saknar nån HD eller Beamer i stallet kanske...? Ja, jag är 44 år nu, ok!? :huvet
Mattias skrattade åt mig på jobbet idag när jag sa det och slängde ur sig att jag hade alla passande attribut för den typen av MC, dvs stor mage, mycket skägg och gråa tinningarnas charm. :4skrika:mad:

Lånar lånetråden.

Manodepresiv kille med lagoma tvångstankar önskar låna en hagelbrakare för prickskytte på tavla.

Back