Önskar hyra MC en dag.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag kollar möjligheten att hyra en MC i Storstockholmsomr. nån dag framöver.

Gärna nån, typ Fazer eller liknande MC, lugnt och upprättsittande vore att föredra. R1 och dess likar går förstås lika bra då jag är väldigt förtrogen med den typen av MC.

Det jag vill är att puttra runt lite med en skjuts som inte åkt MC och vill testa, dvs väldigt försiktigt och fint.

Har du en MC och vill hyra ut den, skicka PM.

Tack på förhand / RoLLER

Brukar inte du bara köra omkull, alternativt köra bombrepor, alternativt trycka pungen mot tanken o göra en konstig grimas som du tror är sexig?

Eller blandar jag ihop dig med nån annan nu?...

När i så fall ska den hyras?

Har ju en R1 98 fighter, men då framdrevet och drivpaketet är slitet väntar jag på att prylarna ska dimpa ner i lådan så det kan bytas.

Last edited:
Varför i OT-forumet? Känns ju ganska mc-relaterat. Hade vi bott närmare varann hade du fått välja och vraka i garaget Roller

Mcvaruhuset hyrde ju ut hojar förut! Kolla med dom! :-)

Varför i OT-forumet? Känns ju ganska mc-relaterat. Hade vi bott närmare varann hade du fått välja och vraka i garaget Roller

Då hade ju helt klart den svarta cruisern med sissybar varit alternativet för en stillsam tvåsamhets cruising.. :D

nr1.jpg

Last edited:
Brukar inte du bara köra omkull, alternativt köra bombrepor, alternativt trycka pungen mot tanken o göra en konstig grimas som du tror är sexig?

Eller blandar jag ihop dig med nån annan nu?...

Gaahh.... jag är en ansvarsfull familjefar nu för tin' :)

Kikade in i ditt garage K-Man..... VERY NICE! :D Yaman va ju bankittad så jag hade nog valt Gixxern isf tror jag. Eller Eldbladet.

Jeffligt sjysst erbjudande iaf.

Säg till om du behöver nån Arai RX-7 GP eller Corsair så skall jag kitta upp dig med ett superpris ;)

Tack igen!

Danne

Back