Önskar hyra lya Sthlm!

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Hej!

Jag ska studera from aug och framåt. Skulle behöva någonstans att bo.
Jag är rök/djurfri, har ordnad ekonomi, inga betalningsanmärkningar och är mycket ordningssam och pedantisk.

Tacksam för svar!

Mvh Bobby

Last edited:
Kolla lappis, ligger vid universitetet.. ca 2800kr/mån i hyra (enl kompis som bott där). Sletna lägenheter, delat kök, konstiga lukter och människor ingår.

(även kabel-tv och internet). :tummenupp

Dra ett PM till IronMike, han har en lya för uthyrning i Ektorp/Nacka.

Jag rekomenderar ett snabbt könsbyte och att höja smärtgränsen på hyra till det tredubbla så har du kanske en chans att hitta något innanför Trosa - Rotebro :D

Dra ett PM till IronMike, han har en lya för uthyrning i Ektorp/Nacka.

Tackar, ska göra ett försök!

Kolla lappis, ligger vid universitetet.. ca 2800kr/mån i hyra (enl kompis som bott där). Sletna lägenheter, delat kök, konstiga lukter och människor ingår.

(även kabel-tv och internet). :tummenupp

:glömdet Tack för tipset, men jag är fan för kräsen för det. Vill ha eget kök och eget badrum (blir rejält bortskämd när man bor själv).:näsblod

Last edited:
Har mailat/ringt flera stycken på blocket idag och igår, men varken mailsvar eller någon som svarar i telefonerna när jag ringer? Vad är det som händer???

Någon själ här inne som har en lägenhet att hyra ut till mig i Stockholm?

Fan jag anser mig vara ganska hurtig i vissa fall men här ligger jag i lä.
Sitter och uppdaterar "uthyres" på blocket varannan minut ungefär. Helt plötsligt dyker det upp en lägenhet som är intressant. Kastar mig på telefonen och ringer, upptaget givetvis (annonsen har legat inne ungefär 2 min), får till slut efter mycket ringande ton, två signaler går fram sen tutar det upptaget.
Måste vara ett sjukt tryck på lägenhetsfronten i Sthlm. Pratade med en bekant förut som sa att när han la ut en annons om lägenhet tog det ungefär 25 sekunder innan första personen ringde. Jag är fan sjukt långsam...:confused:

Det e ju köpläge nu enligt vissa om den möjligheten finns? Totalhyran blir inte dyrare och du får chans att tjäna en hacka om allt går bra. Men vem vet...

När jag flyttade hit letade jag efter en hyres och gav upp det snabbt. Det är inte lätt att få till något bra för en sansad peng.

Hur länge skall du bo här? Vart ligger skolan?

Det finns en etta till salu i Finntorp.

Adressen är:
Finntorpsvägen 3, Nacka

Skicka PM om du vill ha mer info.

tror dock inte han var ute efter att köpa något..

Njae jag tror inte det, men det kanske vore bäst iom att det knappt finns några hyresrätter.:va
Lite semidyrt att köpa när man är student bara...

Det e ju köpläge nu enligt vissa om den möjligheten finns? Totalhyran blir inte dyrare och du får chans att tjäna en hacka om allt går bra. Men vem vet...

När jag flyttade hit letade jag efter en hyres och gav upp det snabbt. Det är inte lätt att få till något bra för en sansad peng.

Hur länge skall du bo här? Vart ligger skolan?

Jo jag börjar inse det. Skolan är 2 år, sen får jag se om jag blir kvar, risk finnes. Skolan ligger på Liljeholmen.

Last edited:
Lyfter tråden igen, den har legat på is eftersom jag hade fått tag i en asbra lya på Söder! Fick dock reda på för cirka 1 timme sen att det inte blir något utav det :mad: :huvet :gnissla :brinnerup :( :censored :kulspruta :machinegu :sissy

Så nu är jag återigen på desperat jakt efter någonstans att bo!

(gärna en 1a på söder, med tvättmaskin, diskmaskin, golvvärme på toan mm - precis som den jag skulle bo i hade):huvet

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!