Önskan till de som driver BoTTs och hemsidan

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hej. Jag har läst på erf.nu och nordicbott.net, men hittar ingen information för den som är intresserad att köra klassen och vill veta hur man gör för att delta. Speciellt på nordicbott.net bör det finnas denna information. Bör inte vara så svårt att lägga till en knapp som heter "Hur du tävlar i BoTT" som går igenom alla momenten, länkar till reglementen osv. En allt i ett sida om hur det går till alltså.

Ellrr!??:glömdet

"Om man spottar på en sten tillräckligt länge, blir den tillslut blöt".... DoKiEeQounG har fixat! :tummenupp

Sidan börjar bli riktigt bra tycker jag. Bra jobbat alla inblandade. Ett eventuellt tillägg under "Tävla i bott" kanske skulle länka till reglementet oxå?

Jag har en liten reflektion från helgen, rookie som man är....

Hade varit bra om vi kunde fått lite info om diverse tider för förarmöte och annat nyttigt på Nordicbott sidan innan race. (Skall vi hålla möten mm så spika en tid på kvällen så alla kan deltaga?)

Otroligt rörigt denna helgen med flyttade race tider och utlovade möten mm som man ej fick info om. Skall väl inte behöva ha en depåplats för att få tag i infon?

Sen hade det ju varit skoj om man kan göra nått ihopa efter race så man kan lära känna folk? Käka ihopa eller vad som?

I övrigt en riktigt bra helg med gött väder! :tummenupp

Jag har en liten reflektion från helgen, rookie som man är....

Hade varit bra om vi kunde fått lite info om diverse tider för förarmöte och annat nyttigt på Nordicbott sidan innan race. (Skall vi hålla möten mm så spika en tid på kvällen så alla kan deltaga?)

Otroligt rörigt denna helgen med flyttade race tider och utlovade möten mm som man ej fick info om. Skall väl inte behöva ha en depåplats för att få tag i infon?

Sen hade det ju varit skoj om man kan göra nått ihopa efter race så man kan lära känna folk? Käka ihopa eller vad som?

I övrigt en riktigt bra helg med gött väder! :tummenupp

Angående helgens ändrade racetider, tidsscheman kan ändras när som helst. Som förare har man eget ansvar för att kolla att man har ett aktuellt schema. I detta fallet ändrades tidsschemat 2 veckor innan race, nya tidsschemat satt på väggen intill box 23 hela dagen dessutom.

Angående helgens ändrade racetider, tidsscheman kan ändras när som helst. Som förare har man eget ansvar för att kolla att man har ett aktuellt schema. I detta fallet ändrades tidsschemat 2 veckor innan race, nya tidsschemat satt på väggen intill box 23 hela dagen dessutom.

Jo jag såg ert fina tidsschema där..... Men om man nu har så god framförhållning så kan detta väl hamna på vår hemsida?
Men där stod ju även att det var ett förarmöte 16.00 och det var ej igång 16.15 när jag gick därifrån.

Detta var kanske främst riktat till BoTTare. Men kul att du även är engagerad i vår lilla Serie :tummenupp

Jag såg en bild inne på kansliet där det var fullpackat på läktaren vid ett MC-race och det såg väldigt trevligt ut. Nåväl, det var säkert från någon stor tävling från förr när inte motorsport var något fult. Men, om man vill att detta ska vara en publiksport så skulle det inte skada att gå ut med information angående viktiga tider på lite större plakat för eventuell publik.

Men, om man vill att detta ska vara en publiksport så skulle det inte skada att gå ut med information angående viktiga tider på lite större plakat för eventuell publik.

Hade varit väldigt trevligt med publik, är det intresset som är så lågt? Är det informationen till gemene man som brister, de som inte är inbitna och kollar in resp. series egna sida?
Om man kan få in lite publik är det kanske en bra början med just info :)

Varför är det så svårt att få till en uppdaterad serietabell:va
Det är ju 3 veckor sen racet i Fbg.

Är ju ett bra hjälpmedel när man vill jaga sponsorer.

I övrigt är den nya sidan kanonbra:tummenupp

Glad midsommar till alla BOTTers och hangarounds:fyllisar

Last edited:
Varför är det så svårt att få till en uppdaterad serietabell:va
Det är ju 3 veckor sen racet i Fbg.

Är ju ett bra hjälpmedel när man vill jaga sponsorer.

I övrigt är den nya sidan kanonbra:tummenupp

Glad midsommar till alla BOTTers och hangarounds:fyllisar

jag har mailat webansvarig och ringt karln, men han väntar nog på info från Brånalt. Sen har Björn varit på semester, men det ska gå fortare i framtiden. Exempelvis så var raceresultaten från lördag uppe i princip direkt efter målgång :)

OK! nu är midsommar överspelad med ca 1 vecka och tillochmed undertecknad har hunnit nyktra till, så varför ska det vara så svårt att få se en uppdaterad serietabell:va:va:va

Finns det inga andra i BOTT cirkusen som undrar detta, eller är jag ett unikum=:tomten

Kan ju vara kul att visa de kunder jag bjuder in till Knutstorp var i serien vi ligger och harvar, det är ju inte kul att referera till en inaktuell hemsida, ska vi ha en chans att visa att vi finns så måste uppdateringarna fungerar!

Jag menar att jag försöker ju inte sälja bara vårat team, utan hela serien som ett seriöst och sevärt arrangemang, då måste hemsidan vara uppdaterad senast helgen efter senaste race.

Se där ja, nu ligger den ju uppe:tummenupp

Synd att den inte stämmer. Jag är inte Elitförare. Ser några andra i listorna som jag tror är felplacerade.

Men det ordnar sig ................kanske.

Synd att den inte stämmer. Jag är inte Elitförare. Ser några andra i listorna som jag tror är felplacerade.

Men det ordnar sig ................kanske.

Har du talat om för någon att du inte är a-förare? Vem? Hoppas inte mig :näsblod

Har du talat om för någon att du inte är a-förare? Vem? Hoppas inte mig :näsblod

Yepp, påtalat detta när jag såg tabellen på mylaps, som f-ö var klar 1 timma efter race. Inte till dig :krama

Står dock på min licens, har inte sett i någon anmälan att man skall tala om om man är Elitförare eller Rookie. (blind)?

Önskar alla en riktigt god sommar, Och hoppas att många dyker upp på bike week.

(kanske vore det en ide att lägga upp på vår hemsida vilka som är A-B klass,)

Last edited:
Yepp, påtalat detta när jag såg tabellen på mylaps, som f-ö var klar 1 timma efter race. Inte till dig :krama

Står dock på min licens, har inte sett i någon anmälan att man skall tala om om man är Elitförare eller Rookie. (blind)?

Önskar alla en riktigt god sommar, Och hoppas att många dyker upp på bike week.

(kanske vore det en ide att lägga upp på vår hemsida vilka som är A-B klass,)

Du kör som en elitförare och då tar man beslutet grundat på det. :va

Mvh Rookie #17 :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma