Önska mig lycka till!

vikto000

El Locko!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
GS 500E
Skriver upp kl 8:30 idag =D sååå JÄVLA nervös har jag aldrig varit men ska försöka sova nu !

Lycka till! :tummenupp

hoppas det går bättre för dig än för vad som hände mig när jag skrev upp 1:a ggn......

McKlauf skrev:
Hur gick det då? :)
Som det ser ut nu så tror jag du klarade det och är ute och kör *hoppas* :)

Hur kan människor göra så här?!?! Dom ringde imorsse och sa att jag skulle få en ny tid den 1sep för det var dubbel bokat klart som fan är det ajg som ska ändra på mig blir bara SÅ jävla trött på detta

Skummt.. Aja men nu ser du till att läsa boken helt två gånger så behöver du inte folks goda vibbar!

Bara läsa som gäller!

vikto000 skrev:
Hur kan människor göra så här?!?! Dom ringde imorsse och sa att jag skulle få en ny tid den 1sep för det var dubbel bokat klart som fan är det ajg som ska ändra på mig blir bara SÅ jävla trött på detta

Klaga, men var rationell, var tydlig med att du är irriterad. Se till att få komma först i återbudstidet på uppkörningen sen elller någon kompensation iaf :tummenupp

AndersJohansson skrev:
Klaga, men var rationell, var tydlig med att du är irriterad. Se till att få komma först i återbudstidet på uppkörningen sen elller någon kompensation iaf :tummenupp
Lång, krånglig och oförståelig historia, men han har redan kört upp och klarat det.

Last edited:
sismo skrev:
Lång, krånglig och ofrörståelig historia, men han har redan kört upp och klarat det.

kört upp ja klar med det bara teorin kvar... ni må säga att jag ljuger om så vill men hara bara teorin kvar... Simon en vän i plugget säger att dom antagligen har fel i deras datorer för att jag fick köra upp...

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...