Öland meetup [edit datum] 29-30/5

nja... kanske inte sååå litet...
troligen är vi två st som kommer.. så lite större får det allt vara...

låter som ett mindre tält är att föredra....
...eller biodlarhatt mot stickande nattdjur.
71THZHvIhFL._SR600%2C315_PIWhiteStrip%2CBottomLeft%2C0%2C35_SCLZZZZZZZ_FMpng_BG255%2C255%2C255.jpg

Öland har många sköna hojvägar och fantastiska vyer. En hel del fikastopp och oftast mycket sol. I princip inga backar, och en jädra massa kossor o hästar. Så..det var en fullständig sammanfattning av ön mittemot Kalmar.

Bra att lägga den här turen i juni, för månaden efter är det sådär 2 miljoner turister på ön som orsakar enorma bilköer.

En SportHojstältträff behöver inte vara exotisk.

En SportHojstältträff behöver inte ligga långt bort.

En SportHojstältträff behöver bara SportHojare som tältar. ;)
hoppas jag är välkommen även ej kör sporthoj..... jag är ju dock "sporthojare"....... samt körde sporthoj innan den jag har nu.... kanske finns någon dispens att söka för detta...hahaha

hoppas jag är välkommen även ej kör sporthoj..... jag är ju dock "sporthojare"....... samt körde sporthoj innan den jag har nu.... kanske finns någon dispens att söka för detta...hahaha
Vi på SportHoj som kör SportHoj är i minoritet så du är, för min del, välkommen bara du kommer på två hjul och tältar.
Och just tälta och träffa andra på SportHoj är anledningen till denna träff.
Vill man skapa en SportHojsträff på hotell utan motorcyklar så går det också bra men jag kommer nog inte...

OM det nu blir Norrtälje Custom Bike den 5 juni så hoppar jag Öland. Sån e jag!

Nu börjar det närma sig :) . Kommer att åka över till Öland redan den 29/5, så det blir datumet i den nya planen. Jag lägger upp något under Träffar / Events / Samåkning i morgon kväll.

Last edited:
Asch då, redan nästa lördag.
Då är jag troligen på sommarstället och grejar...på Öland.

Tyvärr måste jag vara en trist typ och avstå från Ölandsresan. Det har dykt upp en annan grej som tar hela helgen. Vill inte säga exakt vad ännu för alla bitar är inte på plats, men "grejen" är på 936 kubik (googla den som vill). :)

Blir det en sensommar slash höst-tur kan jag med lite tur åka med. Fick precis vårat första barn och tid över till annat finns inte just nu ?
Det måste det väl bli. Också ?.

Edit: och Stort Grattis, såklart.

O jag har ju tyvärr en uppgiven TPS givare som högst troligt inte kommer att gå o skaka fram så fort tyvärr.

Back