Öland meetup 29-30/5

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
Vi har ju diskuterat Öland i annan tråd tidigare på säsongen, och nu har det fallit sig så att jag har för avsikt att landa på Tokenäs Camping utanför Byxelkrok lördagen den 29/5 framåt em/kvällen. Har snackat med campingen, och så här tidigt på säsongen är det bara att dyka upp om man vill tälta.

Vem är på?

1. perjul
2.
3. osv...

 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Vi har ju diskuterat Öland i annan tråd tidigare på säsongen, och nu har det fallit sig så att jag har för avsikt att landa på Tokenäs Camping utanför Byxelkrok lördagen den 29/5 framåt em/kvällen. Har snackat med campingen, och så här tidigt på säsongen är det bara att dyka upp om man vill tälta.

Vem är på?

1. perjul
2.
3. osv...

Ingen större uppslutning verkar det som...
Har inte bestämt mig än. Tanten är upptagen så jag blir ensam isåfall.
Hade varit intressant att ta färjan, och slippa 17 inte så krokiga mil och 2 timmars körning, men den har inte börjat gå än. Annars är det hyfsat kända och bra vägar ner till i höjd med Oskarshamn.

10 plus både natt och dag men inge regn som det ser ut.
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
Ingen större uppslutning verkar det som...
Har inte bestämt mig än. Tanten är upptagen så jag blir ensam isåfall.
Hade varit intressant att ta färjan, och slippa 17 inte så krokiga mil och 2 timmars körning, men den har inte börjat gå än. Annars är det hyfsat kända och bra vägar ner till i höjd med Oskarshamn.

10 plus både natt och dag men inge regn som det ser ut.
Näe, verkar vara klent intresse för SH-träffar på SH :lol. Jag ska iväg iaf. Först ner till Västervik på fredag em och träffa släkt. Sen köra ner till Kalmar och över till Öland på lördagen.

Fast just i dag har jag kört offroad upp till Falun. Kalas det också :banana.

Men kul om du dyker upp!
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Näe, verkar vara klent intresse för SH-träffar på SH :lol. Jag ska iväg iaf. Först ner till Västervik på fredag em och träffa släkt. Sen köra ner till Kalmar och över till Öland på lördagen.

Fast just i dag har jag kört offroad upp till Falun. Kalas det också :banana.

Men kul om du dyker upp!
Lite trött på att pendla men om jag tar finSportHojen istället för bruksSportHojen kan 100 mil på en helg bli trevligare...
Ska kör lite i regn i morgon tillsammans med andra Triumphister men det blir nog inte mer än 30 - 40 mil. ?
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
Byxelkrok på lördag. Just saying :giggle:...

Screenshot_20210526-175503_Samsung Internet-01.jpeg
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
Hoppas det inte blir för kallt inatt. Du får gärna skriva om din campingutrustning, vad du har med dig.
Hoppas det inte blir för kallt inatt. Du får gärna skriva om din campingutrustning, vad du har med dig.
Tältade mycket i yngre år, men slutade med det när ryggen krånglade för mycket. Har massa prylar från förr, men köpte ett ganska ok 2-manstält från louis.de förra säsongen, och ett riktigt bra liggunderlag vilket gjorde hela skillnaden. Blev ett Exped synmat 7. Funkar kanonbra.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top