Öl

Sol, Corona, San miguel osv... det går jättebra att dricka, för det smakar ju faen inget! :öl

En väldigt god öl är Singha, ett thailändsk öl!
Grolsch är väldigt trevlig annars :D

UrbanTiger skrev:
Om inte annat är det lättspytt :zpy

Grolsch är en favorit just nu :öl

Budweiser däremot! det är ruskigt otäck!! hur fean kan nåt som inte smakar nåt ha en äcklig bismak? :zpy

Grolsch ½literspavor med sån där gammal patentkork, hur coolt är inte det :D

Myri skrev:

Man kan tydligen bli av med körkortet om man är onykter ofta. Så här står det i en bok som en av tio punkter där man kan bli av med sitt körkort: Körkorter kan återkallas om du bedöms som olämplig förare med tanke på onyktert levnadssätt.

Betyder detta att om man snubblar omrking på stan, och farbror blå haffar en för det ett flertal gånger, så får man helt enkelt inte leva längre (eller köra mc, kalla det vad du vill)? Låter som en dålig deal tycker jag.

Japp så är det. En jobbarkompis till pappa blev av med körkortet efter att ha varit för full på stan några gånger.

Re: Re: Öl

Pellert skrev:
Du borde hänga med till Tjeckien och lära dig dricka öl, inte färgat vatten. :D

Finns inget godare öl än Tjeckisk öl på flaska :öl
MUMS!!!

750RR

Re: Re: Re: Öl

maverick_750rr skrev:
Finns inget godare öl än Tjeckisk öl på flaska :öl
MUMS!!!

750RR

Jo, på fat! :fakta
När man sitter på en tjeckisk pub och inmundigar denna ädla dryck, då kan man prata perfektion! :öl

Belgiskt... Duvel och Chimay... Mmmmm... :öl

I övrigt kan jag rekommendera engelska(?) Bombardier... Hursom så rockar öl! :fakta

Alikzus skrev:
Japp så är det. En jobbarkompis till pappa blev av med körkortet efter att ha varit för full på stan några gånger.

Men hur kan det vara möjligt? Så länge man inte kör med alkohol i kroppen så borde körkortet inte vara i riskzonen?!

Låter ju onekligen löjligt att man kan bli av med körkortet för att man tycker om öl.

Folket som beslutar resonerar inte alltid logiskt. tydligen.

Eller är det jag som tänker helt ologiskt kanske...?

Back