Öl på Lilla torg och sedan utekväll på fredag 31/7

Dyker upp ca 20:20. Jag hoppas ni inte hunnit dricka bort telefonen tills dess, så slår jag en signal då. :hihi Vi ses!

Nu är man snart på g.
Rakat bort allt det där extra håret i röven, och fått i två GT

Snart så:fyllisar

Hade gärna hängt på men kör på Gelleråsen denna helg.
Ha det så j-fla bra under tiden :tummenupp

Ni som känner till Malmö, jag behöver er hjälp! Känner själv inte till staden speciellt väl men tänkte glida ner imorgon kväll och kolla på squash på Lilla Torg. Finns det något bra ställe att parkera på i närheten?

Ni som känner till Malmö, jag behöver er hjälp! Känner själv inte till staden speciellt väl men tänkte glida ner imorgon kväll och kolla på squash på Lilla Torg. Finns det något bra ställe att parkera på i närheten?

Det finns en del MC parkeringar på stortorget, som ligger i anslutning till lilla torg.

Tack för en riktigt trevlig kväll. Med tanke på att jag inte kände någon när jag kom dit var kvällen verkligen över förväntan. :)

Tack alla för en trevlig kväll.
Efter att jag skulle hämtat två polare och efter diverse taxiresor och mcd-besök så slutade det med att man kom hem.

I all hast så glömde jag faan att betala för mig:gnissla:brinnerup så jag är nog skyldig ngn pengar för 2 stora starka och 1 Coke. Vem är det?:Bugar

Tack alla för en trevlig kväll.
Efter att jag skulle hämtat två polare och efter diverse taxiresor och mcd-besök så slutade det med att man kom hem.

I all hast så glömde jag faan att betala för mig:gnissla:brinnerup så jag är nog skyldig ngn pengar för 2 stora starka och 1 Coke. Vem är det?:Bugar

Vart fan va du igår? missade jag dig?

Tack alla för en riktigt trevlig kväll! Ibland är vissa bara helt enkelt underbara. ;)

Du kom hem igår i tryggt förvar?

Last edited:
Tack :zpy för :zpy igår!:zpy Va ball som fan! :D:D:tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...