Öl-kväll på Bryggeriet imorgon kl 19.00

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
yes, allesammans!

Imorgon blir det Öl och AW för de som känner för´t. Bryggeriet är platsen, 19.00 är tiden.

Välkomna :)

Får se om man kommer förbi...
Jag vill köra på lördag och gå ut på krogen o ta det lungt brukar oftast resultera i en jävla baksmälla dagen efter :3freak

Inte bättre att dricka öl imorn Lördag? :va

Får se om man kommer förbi...
Jag vill köra på lördag och gå ut på krogen o ta det lungt brukar oftast resultera i en jävla baksmälla dagen efter :3freak

Inte bättre att dricka öl imorn Lördag? :va

Jag hänger me ut på lördag om de skulle bli nåt då. Känner av samma karaktärsproblem som paser, är tyvärr riktigt dålig på att bara ta några öl men är jävligt duktig på att bli bakis.:huvet

Kan väl göra de då okkså? :rolleyes:

Självklart :tummenupp

Men om det blir utgång ikväll så funderar jag på att ta hojen dit, annars blir det nog som vanligt :fyllisar

Jag hänger me ut på lördag om de skulle bli nåt då. Känner av samma karaktärsproblem som paser, är tyvärr riktigt dålig på att bara ta några öl men är jävligt duktig på att bli bakis.:huvet

Härligt att man inte är ensam med den begåvningen :tungan

Last edited:

Men om det blir utgång ikväll så funderar jag på att ta hojen dit, annars blir det nog som vanligt :fyllisar

Ja, jag är mest sugen på att sitta på ute serveringen och ta en öl i kvälls solen... (romantiskt det lät :hihi)

Dock har jag ju inte heller erat problem med baksmällan, men å andra sidan är 1öl för mig en halv fylla med.. :gnissla

Hmm nu har jag beslutsångest... är med på körningen imorron iaf :) Men får se hur de blir ikväll, kanske ska iväg på annat :va

Ja, jag är mest sugen på att sitta på ute serveringen och ta en öl i kvälls solen... (romantiskt det lät :hihi)

Dock har jag ju inte heller erat problem med baksmällan, men å andra sidan är 1öl för mig en halv fylla med.. :gnissla

Nejdå, du är mest sugen på att bli lite halvfull och ragga på alla smågossar ;)

Hmm nu har jag beslutsångest... är med på körningen imorron iaf :) Men får se hur de blir ikväll, kanske ska iväg på annat :va

Där ser du! Inte så jävla lätt att "bara ta en öl" :tungan

Vill mer kalla det ett handikapp. :)

tyvärr ja :3freak

Last edited:
Nejdå, du är mest sugen på att bli lite halvfull och ragga på alla smågossar ;)

Där ser du! Inte så jävla lätt att "bara ta en öl" :tungan

tyvärr ja :3freak
Jag har ju förklarat det där 100 ggr :va

Smågossar har man till att göra en tjänster.... av den icke sexuella sorten.

Äldre grabbar (i vissa fall kan dem nog kallas män, men det är snarare mer undantag än regel :hihi ) dom kan man nyttja till diverse roligheter :banana

Jag har ju förklarat det där 100 ggr :va

Smågossar har man till att göra en tjänster.... av den icke sexuella sorten.

Äldre grabbar (i vissa fall kan dem nog kallas män, men det är snarare mer undantag än regel :hihi ) dom kan man nyttja till diverse roligheter :banana

Vilken tur att jag är 32 då :brynad

hade vart jätte trevligt men ska träffa min bror ikväll har inte sett honom sen 2005 :näsblod

Blomman glöm inte bort att du ska klippa oss på söndag då ska du va stadig på hand :tungan

Då är det bara ett problem. Bryggeriet ligger på Avenyns skuggsida...

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026