Ödets ironi, beviset!

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Jag firar födelsedag idag och det var ju härligt,
tills jag precis fick ett samtal om att min andra fadersgestalt inte kom ned till frukosten med sin familj imorse. Cancern var mer eller mindre borta.. på väg hem från sjukan åkte han på någon fittig liten infektion. Hostade lite under natten, hans fru undrade om han mådde bra, vilket han gjorde. Han hostade inte mer den natten.. :va

ja.. vad säger man? snart ska jag möta MIN far, som precis har förlorat sin bästa vän.. allt är så jävla ovärt.

Från att hittills alltid ha tolkat din text under användarnamnet, "Alltid något att fira!", som något positivt blev den helt plötsligt fylld av svart ironi.

Grattis på din födelsedag i alla fall, även om jag kan tänka mig du och alla runtomkring dig hade önskat att dagen skulle ha sett helt annorlunda ut. Tråkigt det som hänt med andra ord och jag beklagar sorgen. :(

vet inte vart jag läste/såg om en tjej som skulle gifta sig, hennes far dog på bröllopsdagen så de fick ha begravning den dagen istället för bröllop.

Livet har en förmåga att alltid bita en i arslet när man mår bra.

Grattis på födelsedagen.

Fan vad surt :( Ödets ironi när det är som värst som du säger, ibland undrar man ju vad man har gjort för något ont för att få utstå en del saker som man inte anser sig behöva utstå.

Ingen vidare födelsedag förstår jag. Grattis i alla fall. Beklagar verkligen sorgen efter din fars vän. Det verkade gå snabbt och smärtfritt. Livet är fullt av överraskningar.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg